הדיל נגמרטופ 10 דילים מסייל סוף העונה באלי אקספרס!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.8.2023 16:13

עוד 36 שעות נגמר אחד הסיילים הכי גדולים שראינו באלי אקספרס בשנה האחרונה וזה בדיוק הזמן לפנק אתכם בעשרת הדילים הכי נדירים שעלו מאז תחילת הסייל ומה הופך אותם לכאלה. יאללה יוצאים לדרך!

לחצו על התמונות לרכישה

  1. כסא קמפינג/חוף במחיר הזייה! מחירו הרגיל סביב 20$ כאשר בסיילים הוא צונח לסביב ה-14-15 דולר. הפעם? מחיר בלתי נתפס של 9.7$ ומשלוח מהיר חינם! בהתחשב בעובדה שכל כך הרבה פרסמו זוג ב-50$ כל הקיץ , זה חתיכת מחטף משוגע!

2. מפצל קוביה 3 שקעים + 4 USB מבית Lencent במחיר טירוף! כן כן הוא כבר פורסם פעמיים ואפילו היה טיפ יותר זול שלשום, אבל זה ללא ספק אחד הדילים הכי שווים שיש. לי יש אחד בבית וחטפתי עוד שניים. חשוב גם לזכור שהמוצר הזה לא נשלח לישראל פעמים רבות. תוסיפו לזה את הריסוק במחיר לכ-6.5$ וזה חתיכת שוס!


3. קומפרסור נייד שני צילינדרים מבית Baseus בריסוק מחיר! בוסטר לצמיגי רכב עם צילינדר כפול וסוללה ענקית לניפוח מהיר יותר. המוצר הזה רוב הזמן בכלל לא נשלח לארץ, בטח שלא במחיר כזה! נמכר בד״כ סביב 55-60 דולר.. הפעם? 38$ בלבד ואפילו מקבלים משלוח מהיר חינם! 23 יחידות אחרונות.


4. השעון החכם האיכותי והמעוצב GTS 2 Mini מבית AMAZFIT במחיר של פעם באף פעם! הכי זול שהיה עד הסייל? סביב 61$. המחיר כרגע? 37$!!!! פער מחיר משוגע ונשארו 35 יחידות בלבד.


5. טאבלט Alldocube iPlay 50 Mini מתחת לרף המס! למצוא טאבלטים 10 אינטש עם מפרט טוב במחיר טוב זה לא מאוד קשה לאחרונה.. 8 אינטש?? כמעט בלתי אפשרי. לראשונה אי פעם טאבלט 8 אינטש ממותג איכותי ומפרט נהדר מתחת לרף המס! מסך נהדר, זכרונות גדולים למחיר, מותג נהדר ועוד! רק 71.3$ כולל משלוח חינם!


6. שעון חכם Amazfit GTR3 3 מתחת לרף המס – סמנו את התאריך חברים, זו הפעם הראשונה שהדגם הזה יורד מתחת לרף המס! יתרונות מול סדרה 2 – עיצוב חדש ויפהפה עם מסך טוב יותר, עמידות גבוהה יותר למים בתקן 5ATM, סוללה חזקה יותר, חיישנים מתקדמים יותר וכמובן גולת הכותרת – כפתור ״הכתר״ המסתובב לשליטה קלה ואינטואיטיבית בממשק של השעון. חסרונות מול סדרה 2 – אין אחסון פנימי למוזיקה ואין אפשרות לדבר דרך השעון.
מעדיפים את GTR 2 הותיק והאהוב? גם הוא מתחת לרף המס בלחיצה כאן


7. סטרימר שיאומי Xiaomi Mi Box s דור 2 יורד לראשונה מתחת ל-40$! אין מישהו פה שלא צריך כנראה אחד כזה בבית, אז בואו קחו בפער מחירים משמעותי מהארץ! רק 39$ לדור 2 של הסטרימר הפופולרי בישראל!
מעדיפים את הדור הקודם המוכר והאהוב? קחו אותו ב-36.49$ בלחיצה כאן


8. מצלמת רכב כפולה איכותית – מוצר כל כך חשוב והמחיר בסייל הזה לא פחות מהזוי! קחו מצלמה כפולה איכותית של DDPAI במחיר בלתי נתפס של 42.7$ כולל משלוח מהיר חינם. שימו לב שנשארו רק 18 יחידות וזה כנראה ייגמר עד מחר.
אין לכם צורך במצלמה כפולה? לחצו כאן כדי לרכוש מצלמה קדמית בלבד של DDPAI במחיר חסר תקדים של 25.5$ ומשלוח מהיר חינם


9. מוצר לא פחות חשוב לרכב הוא בוסטר וגם פה יש לנו אחד במחיר חריג של המותג הנהדר Utrai. מחיר מדהים על בוסטר נהדר לרכב פרטי של Utrai המעולים ומשלוח סופר מהיר ממחסן ישראל! הכי זול אי פעם וזה אצלכם תוך ימים ספורים. רק 43.4$. מחפשים אחד עוד יותר חזק? לחצו כאן למפלצת של המותג לראשונה מתחת לרף המס


10. תשמעו זה מחיר כל כך חריג שזה ממש הזוי שהדיל הזה עדיין תקף! מתחם פעילות סגור לילדים Baby Plapen הדגם הענק והשווה במחיר פשוט לא סביר! קבלו את הגודל של המפלצת הזאת והכל ב-43.9$ כולל משלוח סופר מהיר ממחסן ישראל. כל מילה נוספת מיותרת. רק צבעים כחול ואדום עדיין משתתפים בסייל!

רוצים לראות את כל 100 הדילים המשוגעים שעלו בסייל עד כה?? לחצו כאן למעבר לכל הדילים!

מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages