מאכיל אוטומטית לחתולים וכלבים קטנים 4L KATALIC

אמאזון - Amazon
24.99$ לרכישה
TFJVWC26
📦משלוח חינמי לגמרי!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
9.9.2023 21:57

דיל שווה! מאכיל אוטומטי לחתולים וכלבים קטנים KATALIC בנפח 4L במחיר של 24.99$ בלבד בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון TFJVWC26 – כולל משלוח חינמי ללא צורך ברכישות נוספות!

תיאור המוכר:

זמני האכלה ניתנים לתכנות: מאכילי החתולים האוטומטיים מאפשרים לקבוע 4 ארוחות מראש, עד 20 מנות מזון לחיות מחמד בזמן מותאם אישית עם הגדרת 0-20 מנות לארוחה (14 גרם ± 3 גרם). מתקן מזון אוטומטי לחתולים Katalic דואג לשעת הארוחה של החתול שלך, כך שתוכל ליהנות משינה רציפה ובקרים ללא מתח.
אחסון מזון ללא סתימות ובקיבולת גבוהה: עם אחסון מזון נדיב של 4 ליטר/16.9 כוסות עם האכלה מתוכננת למשך 2-3 שבועות. במקביל, מאכיל חיות מחמד שומר על מזון טרי וטעים לכל ארוחה. מושלם לסופי שבוע ארוכים ולנסיעות עסקים קצרות, ומספק לכם שקט נפשי עבור חיית מחמד מאושרת ומזונה היטב.
הקלטת קול שיחת ארוחה: הקלט עד 10 שניות מהקול שלך לשיחות בזמן הארוחה. תן לחתול שלך לשמוע את הקול שלך בזמן הארוחה כדי ליצור קשר חזק ולקבוע הרגלי אכילה טובים. (פונקציית האכלה ידנית: לחץ על כפתור “האכלה” כדי להעניק לחיית המחמד שלך תגמולים נוספים) הקלטה אישית של מאכיל חתולים מתוזמן גורמת לחיית המחמד שלך להרגיש בטוחה יותר!
קערת נירוסטה ניתנת להסרה: מזין חתול אוטומטי כולל קערת נירוסטה בדרגת מזון, נטולת ריח ובטוחה. להיפרד ממוצרי פלסטיק, להגן על חיית המחמד שלך מפני תגובות אלרגיות ולהבטיח את שלומם. נקה ותחזק בקלות חלקים נשלפים לסביבה היגיינית למזון חיית המחמד שלך.
גיבוי אמין ושחרר את החוץ: היפרד מדאגות לגבי הפסקות חשמל! מאכיל חיות מחמד אוטומטי מופעל על הקיר ו/או על סוללה. 3 סוללות בגודל D (לא כלולות) מספקות את כוח הגיבוי הדרוש. חיית המחמד שלך תישאר מאכילה היטב גם בזמן הפסקות חשמל, ותניח אותה גם בחוץ. בין אם זה הכלב האנרגטי שלך או חיות מחמד אחרות בחוץ, כעת הם יכולים ליהנות מהאכלות מתוכננות ללא כל טרחה.
אחסון מכסה נעילת הזזה מאובטחת: מיכל אחסון מגיע מצויד במכסה נעילת הזזה נוח, המבטיח אטימה הדוקה כדי לשמור על טריות ופריכות המזון של חיית המחמד שלך ולהבטיח מפני כל פואצ’ים. שפע של מקום אחסון מפחית את הצורך במילוי תכוף, ושקוף מאפשר לך לעקוב ללא מאמץ אחר רמות המזון, מה שמבטיח שאתה יודע בדיוק מתי הגיע הזמן למילוי.
💖חבילה כלולה: 1 x מזין חתולים אוטומטי (4 ליטר); 1 x קערת נירוסטה; 1 x 5V מתאם מתח; 1 x שקית ייבוש; 1 x מגש מזון; 1 x מדריך למשתמש.

מוזמנים לשתף!
מאכיל אוטומטית לחתולים וכלבים קטנים 4L KATALIC
מאכיל אוטומטית לחתולים וכלבים קטנים 4L KATALIC
24.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages