מצלמת רכב משולשת AZDOME M550 במחיר טירוף!

אליאקספרס - Aliexpress
63.9$ לרכישה
דיל בזק מוגבל כמות

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.3.2024 10:32

חייבים מצלמה משולשת לרכב? בין אם אתם נהגים מקצוענים, בגלל המצב הבטחוני, ביטוחי או מכל סיבה אחרת – המצלמה המשולשת של AZDOME היא הפתרון!

צילום כיוון הנסיעה, מצלמה אחורית וגם מצלמה שמצלמת בתוך הרכב, צילום 4K קדמי או 2K יחד עם 1080P ל2 המצלמות אחרות, זוית רחבה 150 מעלות, GPS מובנה, אפשרות למצב חנייה (עם קיט הנמכר בנפרד), WIFI מובנה, חיישן תאוצה וזיהוי חבטות ועוד ועוד….

תיאור המוכר:

הפוך את הנהיגה שלך לבטוחה יותר עם מצלמת 3 ערוצים של AZDOME במכונית שלך!

● הקלטת 4K צלולה

התנסה בהקלטה ברמה הבאה עם סרטוני 4K UHD ב-3840x2160p, מגובה במעבד Novatek NT96670 וחיישן לכידת אור ברמה נמוכה ביותר מסוג GC4653 & Sony IMX307 & GC2053. עדשת הזווית האולטרה-רחבה מאפשרת שדה ראייה של 150° המכסה בקלות ארבעה נתיבים ומצלם תמונות ללא עיוותים.

● ראיית לילה סופר

צמצם רחב F/1.8 מאפשר תמונות מעולות, בין אם ביום ובין אם בלילה. טכנולוגיית אורך מוקד קניינית הניתנת על ידי עדשת זווית רחבה של 6 זכוכית מסייעת בלכידת פרטים קטנים יותר כמו לוחיות מספר עם דיוק רב יותר גם בתאורה חלשה.

● ניטור חניה 24 שעות ביממה

צג חניה 24 שעות פועל רק על מקור מתח חיצוני. אם מישהו פוגע במכונית שלך והפגיעה מגיעה לרמת חיישן G, המצלמה תידלק ותקליט סרטון של דקה אחת, ואז תנעל אותה ותציל אותה. זה על קבל סופר. אנא חבר תמיד Dash Cam למתח חיצוני (ערכת חומרה) בזמן שהיא בשימוש.

● ניטור תאונות חכם

חיישן ה-G המובנה ב-AZDOME Dash Cam מופעל בעת פגיעה ומקליט סרטונים של עד דקה אחת. נתוני חיישן ה- Impact G בעל 3 צירים מבטיחים רישום חירום מדויק של מתי ואיפה התרחשה הפגיעה ומעגנים את הקובץ כדי לסייע להמשך החקירה.

עכשיו אתה יכול להקליט סרטוני 4K חדים עם עדשת זווית רחבה 6 זכוכית המהפכנית של AZDOME Dash Cam עם טכנולוגיית אורך מוקד קניינית המופעלת על ידי מעבד ערכת שבבים Novatek96670. טכנולוגיה חדשנית זו מאפשרת הקלטה באיכות גבוהה גם ממקומות רחוקים.

טכנולוגיית הטווח הדינמי הרחב (WDR) המובנית מסייעת ללכוד תאורה ופרטי תמונה אופטימליים, בתנאי בהיר וחושך כאחד. אז, בין אם זה יום או לילה, צפה בתמרורים ובלוחיות הרישוי בצורה חיה.

טכנולוגיית זיהוי התנועה מפעילה את מצלמת הרכב להקלטה תוך חישה של כל תנועה על המכונית. עם העדשות הכפולות, תנועות בפנים ובחוץ של הרכב מנוטרות בו זמנית. הוא נכנס למצב המתנה אוטומטית כאשר התנועה נעצרת. (הערות: פונקציית זיהוי התנועה פועלת רק כאשר היא מחוברת למצבר רכב באמצעות ערכת 3 חוטים Hardwire. אם אתה רוצה אותה אנא קנה אותה בנפרד דרך הקישור הזה: https://www.aliexpress.com/item/1005002879156020.html)

כמו כן, עם מתקן הקלטת לולאה, תוכלו לבחור להקליט סרטונים בלולאות של 3/5/10 דקות שיישמרו בכרטיס ה-SD. זה מחליף אוטומטית סרטונים ישנים כאשר קיבולת הזיכרון נגמרת. הוא מארח גם שומר מסך, הכולל מהירות חיה, מצפן וזמן.

מקליט וידאו מצלמת 4K המדהים הזה הוא המכשיר המושלם להקלטת תנאי רכב בזמן אמת ונוף יפה בזמן נסיעה במכונית שלך.

● תמיכה במצלמה קדמית וקבינה ואחורית

● עקוב אחר מסלול נהיגה עם GPS-Tracking

● Wi-Fi מובנה ║ אפליקציית AZDOME בחינם

● 4K Ultra-HD 3840×2160P

● Super Night Vision — F1.8 צמצם גדול

● זמן-Lapse Video — שמירת זיכרון

● מצב חניה ║ זיהוי תנועה ║ הקלטת לולאה

● שדרוג קושחה בחינם

מוזמנים לשתף!
מצלמת רכב משולשת AZDOME M550 במחיר טירוף!
מצלמת רכב משולשת AZDOME M550 במחיר טירוף!
63.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages