רמקול בלוטות’ נייד Tronsmart Bang SE – עמיד חזק ומשתלם!

אליאקספרס - Aliexpress
58.3$ לרכישה
26IBZ77G08YU
בהזנת 2 קופונים! 1. הזינו את הקופון 26IBZ77G08YU 2. הזינו את הקופון MASTERCARDAY

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
10.12.2023 14:07

הרמקול שסידר לי את המילואים בכפל קופונים משתלם! רמקול הTronsmart Bang SE של טרונסמארט המוכרת הוא רמקול בלוטות אלחוטי חזק. עם 40W של עוצמה, חיבוריות בלוטות 5.3, זמן סוללה של עד 24 שעות שמע, עמידות מעולה למים ואבק בתקן IPX6, תאורת RGB כייפית ואפילו חגורת נשיאה כלולה!

מחיר של 58.3$ בהזנת 2 קופונים!
1. הזינו את הקופון 26IBZ77G08YU
2. הזינו את הקופון MASTERCARDAY

כדי לא להאריך את הסקירה אתייחס במרוכז ליתרונות ודברים שאהבתי, אל מול כאלה שפחות.

אהבתי: הרמקול עוצמתי: הוא בקלות השתלט והורגש היטב במיקום בו הוצבתי במילואים.. למרות שמדובר בשטח פתוח! העמידות שלו נהדרת: מודה ומתוודה שהוא נפל לי מלא! ולא רק, הוא היה בחוץ לאורך כל תקופת המילואים וצבר אבק בכמויות ואח”כ כדי לנקות אותו (ולבדוק אותו) שטפתי אותו מתחת לברז.. שורד הכל כמו נינג’ה. סאונד ושליטה: אהבתי את היכולת לשלוט במצבי תאורה ובבאס ישירות מהרמקול עצמו. את הסאונד אהבתי במובן של היעדר עיוותים גם בעוצמה הגבוהה ביותר וגם את הבאס שניתן להגביר עם כפתור הבאס על גבי הרמקול. פיצ’רים נוספים: לרמקול שלל חיבורים לסאונד ולטעינה.. לכרטיס זכרון, AUX וגם חיבור USB שמאפשר טעינה של טלפונים או אביזרים ישירות מהרמקול עצמו!

פחות אהבתי: סאונד: אני חושב שהסאונד בהיר וברור, וגם עשיר בבאס ככל שתדרשו לו, אבל לא חושב שהוא איכותי כמו רמקולים דומים מבית JBL נניח או אפילו הMOTION+ של אנקר. זמן טעינה: בגלל הסוללה הגדולה שבו הטעינה לוקחת עד 6 שעות. אבל תמיד תוכלו להשתמש בו בזמן שנטען ללא בעיה

תיאור המוכר

רמקול Tronsmart Bang SE מספק איכות צליל מעולה, הודות למוצר המשתמש בחומרים איכותיים. עמידות למים IPX7 מגינה מפני לחות והופכת אותו לאידיאלי לשימוש על ידי המים או בימים גשומים. אתה יכול לשלב אותו עם רמקול נוסף לצליל סטריאו ולחוויית מוזיקה בלתי נשכחת. הרמקול תומך בתוכניות שליטה קוליות פופולריות. הודות לאפליקציה, אנו יכולים לקבל גישה לכל מגוון פונקציות המכשיר – בקרת EQ. זהו הציוד המושלם לשימוש בו מחוץ לבית מכיוון שהוא מאפשר להאזין למוזיקה עד 24 שעות. בנוסף, ל-Bang SE תאורת LED מובנית עם 3 מצבים שונים ופונקציית Powerbank, שבזכותה נוכל להטעין למשל סמארטפון ו-SoundPulse Audio האחראים לחוויה מוזיקלית טובה יותר.

  • סאונד סטריאופוני נקי
  • עמידות בתקן IPX7 למים ואבק
  • נייד במיוחד עם ידית ורצועה ניתנת להסרה
  • 3 מצבי תאורה
  • עד 24 שעות שמע
  • צימוד סטריאו אפשרי לרמקול נוסף!
מוזמנים לשתף!
רמקול בלוטות’ נייד Tronsmart Bang SE  – עמיד חזק ומשתלם!
רמקול בלוטות’ נייד Tronsmart Bang SE – עמיד חזק ומשתלם!
58.3$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages