מיני מגב מתקפל רב פעמי במחיר רצפה!

אליאקספרס - Aliexpress
3.3$ לרכישה
דיל בזק!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.12.2023 14:45

פתרון מעוצב, קומפקטי ומתקפל לשימוש בכיורים, שולחנות, חדרי מקלחת, רכב ועוד.. כולל ראש מגב איכותי ועמיד וגוף המגב שניתן לתלייה עם חור ייעודי. במחיר מצחיק של 3.3$ או 4$ ללוקחים סט הכולל 2 ראשים!

מאפיינים:
【מיני מגב לניקוי שולחני הניתן לכביסה ביד】
מגב מיני סחיטה עצמית תוכנן להיות קומפקטי וקל משקל, עם אורך מתיחה של 11.616.1 אינץ’/29.515.5 ס”מ ומשקל של 147 גרם בלבד. זה מקל על הניקוי והאחסון, במיוחד בחללים צרים ובמצבים בדרכים כגון דירות קטנות, חדרי מעונות וקרוואנים. ראש המגב הוא גם קטן, מה שהופך אותו לגודל המושלם לאחסון קל.
【שטיפה דו-שימושית רטובה ויבשה】
מגב מינימום לחללים קטנים מיועד לשימוש רטוב ויבש כאחד, וניתן לשטוף אותו ללא צורך לגעת בו בידיים בשל עיצוב הטבעת שלו. המגב כולל גם אקסטרוזיה חזקה של 180 מעלות כאשר הוא מקופל לשניים, מה שמקל על הסרת כתמי מים. ניתן להשתמש בו לניקוי מגוון משטחים, כולל משטחי שולחן, זכוכית לחלונות, רצפות, מטבחים, חדרי מגורים וחדרי רחצה.
【מיני מגב בעיצוב שניתן לאחסון】
מגב נייד מיועד לאחסון קל עם עיצוב תלוי המאפשר לתלות אותו ולהרחיק אותו. העיצוב הניתן לאחסון גם עוזר לפתור את בעיית כתמי ראש הכותנה ומבטיח שהוא נשאר עמיד בפני שחיקה, מה שהופך אותו מתאים לשימוש חוזר לאורך זמן. למרות היותו קל לאחסון, הוא עמיד מאוד וניתן להשתמש בו שוב ושוב מבלי להתבלות במהירות.
【ניקוי נוח יותר】
מיני מגב לאמבטיה נועד להפוך את הניקוי לנוח יותר עם ראש כותנה מתכלה, ידידותי לסביבה, רך ועדין. הוא קל לניקוי וכולל עיצוב קליל ועצלן שהופך את הניקוי חד פעמי ללא מאמץ וללא עומס. הודות לנעילת המים הטובה שלו, הוא קל לשימוש ומנקה ביעילות מגוון משטחים.
【תרחישים ישימים】
מגב המיני קל לסחוט שלנו מתאים למגוון תרחישים, הודות לספיגת המים החזקה של ראש הכותנה שלו והתאמת הסיבוב. הוא קל להתקנה וכולל עיצוב דו-תכליתי לגירוד, מה שהופך אותו לשימושי לניקוי שולחנות שולחניים של כלי שולחן, שולחנות משפחתיים ומשטחים אחרים. העיצוב הקומפקטי והמעשי שלו הופך אותו לכלי רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון הגדרות.
מִפרָט:
שם המוצר: מיני מגב
צבע לבן
מידות: 11.6×6.1 אינץ’ / 29.5×15.5 ס”מ
חומר ראש: כותנה
חומר ידית: פלסטיק
חבילה כלולה (אופציונלי):
① 1x ידית, 1x ראש מוחלף
② 1x ידית, 2x ראש מוחלף
③ 1x ידית, 3x ראש מוחלף
④ 1x ידית, 4x ראש מוחלף
⑤ 2x ידית, 2x ראש מוחלף
⑥ 2x ידית, 3x ראש מוחלף
⑦ 2x ידית, 4x ראש מוחלף
⑧ 2x ידית, 5x ראש מוחלף

מוזמנים לשתף!
מיני מגב מתקפל רב פעמי במחיר רצפה!
מיני מגב מתקפל רב פעמי במחיר רצפה!
3.3$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages