סמארטפון Redmi Note 13 בסקירה ודיל מטורף!

אליאקספרס - Aliexpress
כ-127$ לרכישה
05CD08
המחיר משתנה מעט בהתאם לכמות המטבעות שיש לכם. ללא NFC

המחיר משתנה מעט בהתאם לכמות המטבעות שיש לכם. ללא NFC

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
1.5.2024 16:28

כולנו יודעים איזה דגם של שיאומי בסוף יימכר פה בארץ בכמויות אינסופיות נכון?? קחו את הדגם הרגיל של ה-Redmi Note 13 בדיל השקה שווה!

מעבד סנאפדרגון 685, מסך Amoled 6.67 אינטש בקצב רענון 120 הרץ ובהירות שיא מדהימה של 1800nits, זכרונות החל מ-6/128, מצלמה אחורית 108 מגה פיקסל וקדמי 16 מגה פיקסל, סוללה גדולה 5 אלף מילי אמפר עם טעינה מהירה 33W וכמובן גרסה גלובלית רשמית עם עברית מלאה.

סקירה קצרה למכשיר!

המסך: הפתעה בוהקת!

ה-Redmi Note 13 מגיע עם תצוגה שמרגישה שלא שייכת לרמת מחיר הזו, אלא הרבה מעליה! לסמארטפון צג SuperAMOLED בגודל 6.67 אינץ’ ברזולוציה של FHD+. כיאה למסך סופראמולד המסך מציג צבעים עמוקים ורווים מאוד, לצד שחורים עמוקים. הבהירות המקסימלית שעומדת על 1800Nits מאפשרת להנות מהמסך ומהטלפון גם מחוץ לבית ובימים של שמש מלאה!. קצב הרענון המהיר של 120Hz משדרג את החוויה כך שהממשק והמעבר בין מסכים הוא מהיר וחלק, ובגיימינג תוכלו להנות מקצב הרענון במשחקים תומכים. למסך תמיכה גם בטווח צבעים רחב DCI-P3

מצלמה: מצלמה מגוונת ושימושית

למערך הצילום הראשי 3 מצלמות – מצלמת 108MP ראשית הכוללת זום X3 Losless המייצרת אפקט של זום ללא פגיע באיכות בתמונה. למצלמה מפתח צמצם f/1.67. בנוסף, מצלמת 8MP בזווית רחבה של 120 מעלות ומצלמת מאקרו של 2MP.
מצלמת הסלפי הינה 16MP המאפשרת צילום וידאו 1080P עד 60 פריימים לשניה.

חיי סוללה: כוח שנמשך לאורך כל היום

כיאה למכשיר ביניים של שיאומי, הסוללה פה נהדרת. מעבר לנפח של 5,000mAh.. השילוב של מערכת ההפעלה ה”מבושלת” והחסכונית לצד מעבד 6nm שאינו צורך חשמל רב מקבלים מכשיר ששורד בין יומיים ליום עבודה מאוד עמוס, בקלות..

ביצועים: ריבוי משימות וגיימינג קל

מתחת למכסה המנוע, ה-Redmi Note 13 מופעל על ידי מעבד חסכוני ויעיל, Snapdragon 685 המספק שימושיות גבוהה, מעבר בין שלל אפליקציות ללא שום עיכוב או גמגום. למעבד ציון ANTUTU של מעל כ350,000 ויכול לאפשר גם גיימינג קל.

איכות בנייה: עיצוב אופנתי ועמיד

ה-Redmi Note 13 מגיע מעוצב בתחושת פרימיום, עם מסגרת אלומיניום המקיפה את המכשיר וגב זכוכית. המכשיר עבר במעבדות החברה אלפי בדיקות חוזרות המדמות שימוש תכוף כמו לחץ על גוף המכשיר הוצאה והכנסה של אוזניות ועוד..
למכשיר זכוכית מסוג גורילה גלאס 3.

מוזמנים לשתף!
סמארטפון Redmi Note 13 בסקירה ודיל מטורף!
סמארטפון Redmi Note 13 בסקירה ודיל מטורף!
כ-127$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages