המיני מולטיטול המושלם Nextool Mini Sailor במחיר הזול אי פעם!

אליאקספרס - Aliexpress

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
18.3.2024 21:15

קבלו את הדיל הבא! רק 8.99$ בלבד כולל משלוח מהיר למיני מולטיטול המומלץ של Nextool ! שוקל רק 86 גרם ובאורך של 6.7 ס”מ בלבד הוא יאפשר לכם שלל שימושים החל מחיתוך, גזירה, פתיחת פחיות ובקבוקים, הברגה, צבת ועוד..
אין צורך לשלם מעל 200 ש”ח לכלי דומה של גרבר או לדרמן..!

תיאור המוצר:

  • רב תכליתי: Mini Sailor הוא כלי רב תכליתי עם רשימת תכונות מרשימה, עם צבת כפונקציה העיקרית, יכול לשמש גם כסכין כיס, מספריים קטנים, מברג, פותחן בקבוקים/פחיות, סיכת כרטיס. עונה בקלות על צרכים יומיומיים וחיצוניים כמו חיתוך, פיתול, הברגה, קילוף וכו’. אנו מבטיחים שאתם מוכנים לכל דבר.
  • קל לנשיאה: גודל הסגירה של מיני פלייר זה בגודל 67.2×25.3×15.5 מ”מ, ומשקל של 86 גרם בלבד! הוא מאוד קומפקטי ונייד, קל לשים תרמילאים, או כל כיס לנשיאה יומיומית. המספריים הרב-תכליתיים הקטנים טובים לחיתוך נייר, פלסטיק וחורל, מושלמים לקמפינג, ציד, טיולים רגליים או פעילויות אחרות בחוץ.
  • חומר מעולה: כלי כיס EDC 11 ב-1 בנוי מפלדת אל-חלד 30Cr13, מטופל בחום הופך אותו לקשוח במיוחד ומבטיח עמידות לטווח ארוך. הקשיחות של חלקי הפונקציה העיקריים גבוהה יותר מאשר HRC50, עם כוח חיתוך חזק וחדות של עמידות, עמידות בפני שחיקה.
  • רעיון מושלם למתנה: לרב צבת זו יש מבנה חלול תלת ממדי מתקדם, עיצוב ניגודיות צבע שיק גבוה היוצר תחושה יוקרתית לשימוש נוח. אם אתם מחפשים מתנה במחיר סביר למי שאוהב קמפינג, הישרדות או פעילויות פנים (כגון טיפול בגינה, עשה זאת בעצמך ותחזוקה יומיומית), ציד או נסיעות וכו’. Mini Sailor היא הבחירה המושלמת שלכם.
מוזמנים לשתף!
המיני מולטיטול המושלם Nextool Mini Sailor במחיר הזול אי פעם!
המיני מולטיטול המושלם Nextool Mini Sailor במחיר הזול אי פעם!
8.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages