כרית הגבהה רב שימושית ריפלוקס לגב או הרגליים

אליאקספרס - Aliexpress
20.7$ לרכישה
דיל בזק מוגבל כמות!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
1.3.2024 11:01

מחיר של 20.7$ בלבד במקום בין 250-400 ש”ח בארץ! מה השימושים?

שימוש בכרית הגבהה רב שימושית כדי להרים את הראש, הצוואר והכתפיים יכול להועיל לבריאותם של אנשים מסוימים. כריות טריז מקלות על בעיות בריאותיות מסוימות, כגון ריפלוקס חומצי, נחירות ודום נשימה בשינה.

כריות הגבהה רב שימושיות יכולות למנוע חומצת קיבה לזרום חזרה לוושט על ידי הרמת פלג הגוף העליון והפחתת תסמיני ריפלוקס חומצי. הם יכולים גם לעזור לפתוח את דרכי הנשימה, לשפר את הנשימה במהלך השינה ולהפחית את הנחירות עבור אנשים עם דום נשימה בשינה.

כריות הגבהה רב שימושיות יכולות להיות מועילות גם לאנשים עם זרימת דם לקויה או בצקת. מכיוון שהם יכולים לעזור להפחית נפיחות ברגליים וברגליים על ידי העלאתם מעל רמת הלב.

תיאור המוצר:

1.【כרית טריז מוסמכת】: כרית טריז לשינה היא כרית טריז נוחה להפליא לשנת לילה מרגיעה! חלק עליון קצף זיכרון נושם בגודל 1.5 אינץ’ וליבה של קצף בצפיפות גבוהה בגודל 10.5 אינץ’ מבטיחים נוחות טובה יותר ותמיכה נהדרת.

2.【2 כיסים ועיצוב נייד】: טריז כרית משולש זה מעוצב עם 2 כיסים מיוחדים וידית אחת לנשיאה קלה לכל מקום! כיסים כוללים כיווני פתיחה שונים, לשים בקלות את המשקפיים, השלט הרחוק או הטלפון הנייד שלך!

  1. 【גודל אחד מתאים לכולם】: טריז הכרית לשינה אידיאלי להעלאת ראש/גב/ברך/רגליים/כף הרגל! נחירות, לאחר ניתוח, ריפלוקס חומצי, גרד, מיגרנות, גודש, נפיחות ברגליים או כאבי גב, כרית הטריז מסייעת להקל על התסמינים הללו אחת ולתמיד.

4.【כיסוי טריז ידידותי לעור】: כיסוי טריז למיטה שלנו עשוי מבד שכבת אוויר באיכות בית מלון עם רוכסן הניתן להסרה בקלות, רך לנשימה וניתן לכביסה במכונה!

מפרטים

גודל: 19.7 X 19.7 X 10.23 אינץ’

תכונה מיוחדת: נושם, נייד, כיסוי נשלף, מתכוונן

צבע: כיסוי טריז אפור ולבן

השתמש עבור: רגליים, ראש, כתפיים, קרסוליים, גב

מגוון: Memory Foam Top ו-Fam Base

שימושים ספציפיים למוצר: נחירות, לאחר ניתוח, ריפלוקס חומצי, גרד, מיגרנות, גודש, נפיחות ברגליים או כאבי גב, דליות, כאבי רגליים וברכיים, קריאה, ישיבה, הרפיהרשימת חבילות

כרית טריז * 1

מוזמנים לשתף!
כרית הגבהה רב שימושית ריפלוקס לגב או הרגליים
כרית הגבהה רב שימושית ריפלוקס לגב או הרגליים
20.7$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages