שמיכה לעונת מעבר גודל קווין Cupocupa + שתי ציפיות לכרית במחיר היסטרי!

אמאזון - Amazon
22.75$ לרכישה
508ME8PM
גודל Queen וצבעים לבן, כתום וירוק בהיר בלבד!

✅בסימון קופון ירוק והזנת הקופון 508ME8PM

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
24.2.2024 21:01

שמיכת פוך קלילה יפה במיוחד שמושלמת לעונת מעבר ואפילו לקיץ עם מזגן, בגודל 228X228 ס”מ במחיר היסטרי של 22.75$ כולל משלוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים! 3 צבעים מעלפים לבחירה אפילו 2 ציפיות מהממות תקבלו פה!

תיאור המוכר:

  • עיצוב BOHO–סט שמיכות פוך שיקיות עם הדגשת בוהו בגודל קווין סייז עם תבליט אולטרה סאונד תפור מצעים לבנים מתאים באופן מושלם לסוגים שונים של קישוטים ומוסיף עוד יופי ונעימות לחדר השינה שלכם. סט שמיכת קווין בעיצוב יוקרתי מודרני אופנתי קלאסי מתאים הן כמתנה והן לשימוש אישי.
  • רך ונוח – סט שמיכת פוך לבן Cupocupa בגודל קווין עשוי מיקרופייבר פרימיום עם מילוי פנימי מיקרופייבר פוליאסטר רך, שהוא רך להפליא, נושם ורך. סט המצעים הרך דמוי הענן שומר על שינה נעימה וחמימה בכל לילה לכל עונות השנה.
  • פרטים מתחשבים–תפירה מסודרת נסתרת שמונעת מהמילוי לזוז או להתגבש לאחר הכביסה. עם ארבע לולאות פינתיות, תוכלו להוסיף בקלות כיסוי שמיכה כדי לאבטח את השמיכה המלאה במקומה והיא יכולה לעבוד כשמיכת עיצוב גיאומטרית טרנדית של אמצע המאה עצמה.
  • מה אתם יכולים לקבל–סט השמיכה בגודל קווין סייז 3 חלקים כולל שמיכת קווין אחת (226.8 ס”מ * 226 ס”מ) ושתי ציפיות (50.8 ס”מ * 66 ס”מ) ללא מילוי כרית. הציפית מעוצבת עם פתח מעטפה, קל להחלפה. (עקב חיתוך ידני, דפוס הציפית אקראי). אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות לגבי סט השמיכה בעיצוב דמשק שלנו.
  • טיפול קל–סט מצעים עמיד ונושם זה ניתן לכביסה במכונה במים קרים. כביסה עדינה וייבוש במכונה בטמפרטורה נמוכה. נא לא להלבין. טיפים חמים: אנו משתמשים באריזות ואקום במעבר, מומלץ מאוד לשים אותו בשמש וללטף אותו כדי שיהיה רך.
מוזמנים לשתף!
שמיכה לעונת מעבר גודל קווין Cupocupa + שתי ציפיות לכרית במחיר היסטרי!
שמיכה לעונת מעבר גודל קווין Cupocupa + שתי ציפיות לכרית במחיר היסטרי!
22.75$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages