בוסטר סוללת התנעה לרכב GOOLOO GE1200 2000A במחיר שווה ממחסן ישראל!

אליאקספרס - Aliexpress

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
7.3.2024 14:24

מחפשים בוסטר אמין שיגיע מהר לרגע שבאמת תצטרכו אותו? קחו בוסטר משתלם של GOOLOO, רב מכר ענק באמזון עם קרוב ל1000 ביקורות מעולות – ישירות ממחסן ישראל באליאקספרס, תוך ימים בודדים אצלכם בבית!
מחיר של 55.88$ בלבד כולל המשלוח האולטרה מהיר!
*ודאו שהמלאי קיים והמוצר אכן נשלח ממחסן ישראל

טעינת מנועי בנזין עד 8 ליטרים ודיזל עד 6 ליטרים, זרם מירבי של 2000A, מנגנון שמירה מפני פריקת הסוללה לעד 24 חודשים ללא שימוש ועוד..

תיאור המוכר:

  • מתנע קפיצה לרכב: מארז סוללות המתנע לרכב הנייד של GOOLOO מכיל מספיק כוח (זרם שיא 2000A) כדי להניע את רוב מכוניות 12 וולט, אופנועים, מכסחות דשא, יאכטות, סירות, טנדרים, אופנועי שלג עד 25 פעמים בטעינה מלאה (טעינה אורכת 3-4 שעות), ביצועים מצוינים אפילו בטמפרטורות קיצוניות (-4°F-140°F).
  • SUPERSAFE: מארז הסוללות הנייד של GOOLOO GE1200 לרכב כולל 10 סוגים מובנים של הגנות כלליות, חוץ מזה, המתנע הקפיצה הזה שודרג ליציאת פלט של 3 פינים. וכבל הקפיצה החכם יכול לקרוא את מתח הסוללה של הרכב לאבחון משופר של מצב הסוללה ולהודיע לך על פעולה שגויה על ידי סמל אזהרה וזמזום.
  • בנק כוח לטעינה מהירה: מארז הסוללות המתנע הקומפקטי יכול לטעון את הטלפון, הטאבלט, ה- GPS, המצלמה באמצעות יציאות USB כפולות (5V/9V, 5V/2.4A) במהירות של עד 70% (מטכנולוגיית חבילת סוללות רגילה), ולהפעיל את אביזרי הרכב האחרים שלך (מנפח צמיגים, שואב אבק לרכב, מקרר לרכב וכו’) באמצעות יציאת DC 15V 10A.
  • רב שימושי: GOOLOO GE1200 הוא לא רק מתנע קפיצה, אלא גם מציל חיים עם פנס מובנה עם שלושה מצבים. בין אם אתם זקוקים לאור רציף, אור מהבהב או פונקציונליות מהבהבת, אפשרות הפנס היא בן לוויה נהדר לקמפינג, נסיעות או טיפול במצב חירום.
  • עיצוב קל משקל ומבריק: מארז הסוללות הנייד של GOOLOO שוקל רק 1.2 ק”ג ומידותיו 6.4 × 3 × 1.4 אינץ’. אתה יכול בקלות להחזיק אותו ביד שלך, או לשים אותו בכיס שלך, או לשים אותו בכל מקום במכונית.
מוזמנים לשתף!
בוסטר סוללת התנעה לרכב GOOLOO GE1200 2000A במחיר שווה ממחסן ישראל!
בוסטר סוללת התנעה לרכב GOOLOO GE1200 2000A במחיר שווה ממחסן ישראל!
55.88$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages