מצלמת רכב קומפקטית KAWA D5 2K במחיר בדיחה!

אליאקספרס - Aliexpress
כ-15$ לרכישה
AE2ZNAF

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.3.2024 13:54

איזה מחיר הזוי חברים! כ-15$ כולל משלוח צ’וייס מהיר למצלמת רכב קומפקטית של KAWA הכוללת רזולוציה גבוהה 2K, צילום אוטו’ של מצבי חירום, צפייה ישירות מהאפליקציה, צילום לילה צבעוני, סיבוב 360 מעלות ועוד..

תיאור:

【מצלמת דאש זעירה וראיית לילה צבעונית】- מצלמת דש מיני KAWA D5 2K מספקת בהירות יוצאת דופן עם רזולוציית 1296P/30fps, לוכדת כל פרט ביום או בלילה. עם ראיית לילה מתקדמת, WDR וטכנולוגיית 3DNR, הוא מבטיח תמונות חדות וברורות בכל תנאי התאורה. מצלמת המחוונים הזו היא בת לוויה האמינה שלך, ושומרת על כל רגע במסע שלך.
【עיצוב חמקני.】 – מצלמת המחוונים הזו משתלבת ללא מאמץ בפנים המכונית שלך, משדרת אלגנטיות בעיצוב הקומפקטי והדיסקרטי שלה. הפרופיל הלא בולט שלו לא רק חוסך מקום יקר אלא גם הופך אותו לשומר לא בולט, לוכד בשקט כל רגע במסע שלך בסטייל ובתחכום.
【שליטה קולית Dash Cam】 – בקרת קול של KAWA מציעה שליטה קולית חכמה עם 8 פקודות, כולל צילום תמונות, הקלטה ונעילה של וידאו. היכנסו לעידן המודיעין, ללכוד ולשמור את הרגע הנוכחי בקלות. להקפיא כל רגע נפלא בדרך באמצעות פקודות קוליות ללא מאמץ.
【חיישן G מובנה והקלטת חירום】- מצלמת KAWA זו לרכב מגיעה עם חיישן G מובנה להקלטת חירום אוטומטית. במקרה חירום, מצלמת המחוונים תקליט ותשמור את הסרטונים באופן אוטומטי. סרטוני חירום אלה נעולים בצורה מאובטחת כ’קבצי אירוע’ כדי למנוע החלפות, מה שמבטיח צילום חיוני נשמר.
【לולאה רציפה, אחסון אינסופי】 עם מצלמת המחוונים KAWA D5 2K, חווה הקלטה רציפה כשהיא מחליפה בחוכמה את הצילומים הישנים ביותר, ויוצרת אפקט של אחסון אינסופי בכרטיס ה-Micro SD שלך (לא כלול). סרטונים מוקלטים במצב חירום מאוחסנים בצורה מאובטחת בנפרד, חסינים מפני הקלטות רגילות. בחר משכי הקלטה (אפשרויות של 1, 2 או 3 דקות) עבור כונן חלק ונשמר ללא סוף. סע ללא דאגות, לכידת כל פרט ללא מאמץ.
【Wi-Fi מובנה ובקרת אפליקציה】- KAWA D5 Dash Cam מגיע עם Wi-Fi מובנה לחיבור חלק לאפליקציית KAWA AUTO APP. הצג בקלות תמונות חיות, הפעל סרטונים מוקלטים והורד קבצים לטלפון שלך. עם עדשת זווית סופר רחבה של 145 מעלות, היא מכסה את הנתיבים השמאלי והימני לניטור מקיף. שתף את הרגעים שצולמו במדיה החברתית ללא מאמץ.

מוזמנים לשתף!
מצלמת רכב קומפקטית KAWA D5 2K במחיר בדיחה!
מצלמת רכב קומפקטית KAWA D5 2K במחיר בדיחה!
כ-15$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages