סט משובח במיוחד 5 חלקים Ninja Foodi NeverStick במחיר טירוף!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
13.3.2024 14:02

התראת מחיר טירוף על סט 5 חלקים סופר פרימיום Ninja Foodi NeverStick הכולל מחבת 26 ס״מ, סיר סוטאז׳ וגם סיר ענק 6 ליטר עם מכסה. אחד הסטים המשובחים בשוק בשבריר מהמחיר בארץ ורק 114.4$ (כ-419 ש״ח) כולל מיסים ומשלוח עד הבית! שתבינו זה בערך המחיר של סיר אחד מהסדרה הזאת בארץ!! נון סטיק משובח במיוחד עם חלקיקי פלזמה קרמית, מתאים לכל סוגי הכיריים, מתאימים לניקוי במדיח, מתאימים לשימוש גם בתנור עד 260 מעלות ועוד!

תיאור המוכר מדף המוצר:


  • הבדל לא נדבק, שבב או פתית. חלקיקי קרמיקה פלזמה מחוממים במיוחד ב-30,000 מעלות צלזיוס, מתמזגים אל פני השטח של התבנית, ויוצרים משטח סופר קשה ומרקם המשתלב עם הציפוי הבלעדי שלנו לקשר מעולה.
  • מה כלול: מחבת 10.25 אינץ’, מחבת מוקפצת 3 ליטר עם מכסה זכוכית, סיר מלאי 6.5 ליטר עם מכסה זכוכית. בנוסף מחבת הטיגון בגודל 10.25 אינץ ‘ומחבת הקפצה של 3 ליטר חולקים מכסה.
  • אחריות ל-10 שנים: טכנולוגיית NeverStick היא ציפוי נון-סטיק בלעדי שנועד לעמוד בבישול בחום גבוה וקרצוף אגרסיבי, ולספק שחרור מזון קל יום אחר יום מבלי להידבק. * כאשר נעשה שימוש לפי ההוראות.
  • חיצוני קשה אנודיזציה: כלי בישול פרימיום זה כולל חיצוני עמיד במיוחד, בעל אנודייז קשה ועמיד בפני שריטות כמו נירוסטה.
  • בטוח לתנור: עברו בקלות מכיריים לתנור לסיום בישול בשרים, תוספות חומות או אופים כמו בברזל יצוק. מכסים, ידיות וציפוי נון-סטיק בטוחים לתנור עד 500 מעלות צלזיוס.
  • עיצוב פרימיום: ידיות פלדת אל-חלד מעוצבות ארגונומית לנוחות ומסמרת כפולה לחוזק ויכולת תמרון. למכסה הזכוכית המחוסמת יש שפת נירוסטה בעובי 13 מ”מ כדי לנעול לחות ולהבטיח ראות מקסימלית.
  • שימור חום משופר: בסיס האלומיניום הכבד בגודל 4.5 מ”מ נועד למנוע נקודות חמות ולאפשר פיזור חום מהיר ואחיד לתוצאות מושלמות בכל פעם. מכיל 30% יותר אלומיניום מסדרת Ninja Foodi NeverStick Essential C100.
  • צורב כמו נירוסטה: צרוב כמו שאתה יכול מפלדת אל חלד, ללא צורך בשמן או חמאה נוספים. בנוסף, לטגן, מחבת, לטגן במחבת, לטגן רדוד, לטגן, לאפות, לצלות ולצלות עם סט כלי בישול רב תכליתי זה.
  • ניקוי קל: משטח הבישול של NeverStick נקי וקל יותר לניקוי מאשר מחבתות אל חלד מסורתיות.
  • בטוח וקל לשימוש: ציפוי נון-סטיק בטוח לכלי מתכת, קל לניגוב ובטוח לשטיפה במדיח כלים. עשוי מחומרים בטוחים למזון בלבד. כל הטווח מסוגל: תואם לתנורי גז, חשמל, קרמיקה מזכוכית ואינדוקציה.

מוזמנים לשתף!
סט משובח במיוחד 5 חלקים Ninja Foodi NeverStick במחיר טירוף!
סט משובח במיוחד 5 חלקים Ninja Foodi NeverStick במחיר טירוף!
114.4$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages