ארגונית כלי עבודה ומברגות YYRacks בריסוק מחיר!

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
20YYRACK
✂️ אספו קופון ירוק בדף המוצר והזינו קוד קופון.

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
7.4.2024 11:25

קבלו איזה ריסוק מחיר משוגע בכפל קופונים כולל משלוח חינמי לגמרי ישירות מאמזון!

ארגונית כלי עבודה ומברגות המומלצת של אמזון מבית YYRacks ברוחב 61 ס״מ היכולה לשאת משקל של עד כ-120 ק״ג, מכילה מתלים ל-6 מברגות, 2 מדפי אחסון ומחזיקי צד לפטישים וכלים ידניים. התקנה קלה ופשוטה ועוד.

תיאור המוכר:

  • 【פתרון אחסון כלים מקצועי】: ארגונית הכלים YYR מנצלת את שטח הקיר המבוזבז ושומרת על כל כלי העבודה החשמליים והידיים שלכם במיקום מרכזי אחד, כך שתוכלו למצוא אותם בקלות ולעולם לא לבזבז זמן בחיפוש אחריהם שוב!
  • 【גבוה ורחב יותר】: מתלה כלים זה גבוה ורחב יותר מהגרסה הרגילה. גובה המדף האמצעי הוא 7.5 אינץ’, וזה מספיק כדי למקם את המטען. חריץ רחב של מתלה המקדחה ומרווח חריץ 2.2 אינץ’ מתאימים לרוב כלי העבודה.
  • 【חזק ועמיד】: מתלה הכלים שלנו עשוי מפלדה ברמה תעשייתית ומצויד בברגי הרכבה באיכות גבוהה, עם קיבולת נשיאה כוללת של עד 300 ליברות (100 ליברות). ציפוי האבקה השחור העמיד מונע חלודה ונמשך כל החיים.
  • 【קל להתקנה】: תהליך ההתקנה של מדפי המוסך שלנו קל, אנחנו רק צריכים לחבר את חוט הפלדה מד וציפוי עם ברגים ולתלות אותו על הקיר. אנו מציעים מדריכים מקצועיים ואביזרי התקנה מקצועיים. אתה רק צריך כמה דקות כדי להרכיב כלים מושלמים לארגון יחידה לקיר מוסך.
  • 【מתנה מיוחדת】: YYR מחויבת לספק מדפי אחסון עשויים היטב. אם אתם מחפשים מתנה ליום האב, חג המולד או יום הולדת, מחזיק הכלים החשמליים שלנו הוא בחירה מצוינת ואני בטוח שהוא ישמח עם זה.
מוזמנים לשתף!
ארגונית כלי עבודה ומברגות YYRacks בריסוק מחיר!
ארגונית כלי עבודה ומברגות YYRacks בריסוק מחיר!
29.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages