מיטה אורתופדית גדולה לכלב בשילוח חינם ישירות מאמזון!

אמאזון - Amazon
תקף רק למידה והצבע שבתמונה.

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.3.2024 12:31

אמזון ממשיכים להשתולל עם מוצרים גדולים בשילוח חינם! קחו מיטה אורתופדית גדולה לכלב 107x76x23 במחיר פגז בדיוק על סף השילוח חינם ככה שאתם לא צריכים להוסיף כלום לעגלה!

מיטה אורתופדית גדולה לכלב המומלצת של אמזון עם עמידות למים וכיסוי נתיק לכביסה במחיר פגז של 49.99$ ומשלוח חינם עד הבית! אתם לא רוצים לדעת את המחיר בארץ…

תיאור המוכר:

  • קצף ארגז ביצים 28D: ספוג ביצים 28D בגובה 4 אינץ’ מיטות כלבים גדולות, הספוג רך ואלסטי, יכול לתמוך במפרקים ובשרירים של הכלב באופן שווה, מתאים במיוחד לכלבים מבוגרים עם חרדה וכלבים גדולים עם דלקת פרקים. כרית הכלבים המרופדת הקלאסית מציעה ריפוד אורטופדי גבוה בלופט כמו גם קינון וחפירה סופר נעימים לכלבים וחתולים.
  • עיצוב חכם: מיטת חיות מחמד זו מאמצת עיצוב עטיפה ארבע-צדדי המספק לכלב ביטחון מספיק. משענת זרוע קצף שבור רכה ונוחה מקיפה את הצוואר והראש של חיית המחמד שלך, ומספקת תמיכה נוחה במיוחד לצוואר ולראש הכלב שלך. מרגיע ומרגיע כדי לעזור לכלב שלך לישון טוב יותר.
  • משטח שינה רך: משטח השינה של מיטת הכלב הקטיפתית הוא 84 x 26 אינץ’, מה שנותן לכלב מספיק מקום לזוז. המשטח עשוי קטיפה PV באיכות גבוהה, אשר מרגיש נוח ולא fluff או דוהה. החומרים עדינים על העור, האף והכפות.
  • כיסוי מיטת כלבים רחיץ: אל תדאג להרטיב את מיטת הכלב הקצף האורטופדי, לכיסוי מיטת הכלב רחיץ יש בטנה בגב כדי למנוע דליפת נוזלים
מוזמנים לשתף!
מיטה אורתופדית גדולה לכלב בשילוח חינם ישירות מאמזון!
מיטה אורתופדית גדולה לכלב בשילוח חינם ישירות מאמזון!
49.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages