נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.3.2024 17:11

שימו לב איזה דיל! רק חברי פריים של אמזון מקבלים משלוח חינם על שולחן מתכוונן שלם! כ187$, כ689 ש”ח בלבד כולל מיסים עד הבית! בארץ תשלמו מעל ל1,000 גם במבצע הכי כסאח שיש..!

צבעים לבן או CHERRY (דובדבן) נשלחים חינם לחברי פריים בלבד – הצטרפות לחודש ראשון חינם(או כמה בעלות כמה דולרים אם כבר ניצלתם את החברות חינם) לחצו כאן

מתח תואם לישראל (מתאים אוניברסלית, ל110-240V)

תיאור המוכר:

  • 【שולחן עומד חשמלי】– שולחן העמידה המתכוונן לגובה החשמלי כולל 4 כפתורים מוגדרים מראש להתאמה אישית של הגבהים הרצויים מ-71 ס”מ עד 116 ס”מ, יכול לשמש אנשים בגבהים שונים בסצנות שונות.
  • 【אזור עבודה מרווח】–שולחן עבודה גדול וידידותי לסביבה 139.4 ס”מ x 71.8 ס”מ מציע התקנה מרווחת עבור 2 צגים ומחשב נייד אחד, בתוספת מספיק מקום לפרויקטים מתמשכים וציוד משרדי כך שתוכלו להתפשט ולקחת בשלווה את האתגרים של יום העבודה.
  • 【מסגרת שולחן מוצקה וחזקה】–מסגרת פלדה בדרגה תעשייתית בשילוב עם שולחן עבודה עמיד מאפשרת קיבולת משקל של 85 ק”ג. עיצוב כף הרגל הרחב בצורת T גורם לשולחן לשמור על יציבות טובה גם כאשר משתמשים בו בגובה הגבוה ביותר. מגיע עם גלגלית ניתנת להסרה וניתנת לנעילה, באפשרותכם להשתמש כדי לגרום לשולחן שלכם לזוז בקלות.
  • 【קל להתקנה】- מדריך התקנה מפורט, מדריך וידאו להתקנה מדויק. מיקומי חור בורג משובצים ומספקים מפתח משושה מספקים התקנה קלה. ניתן להרכיב בקלות את שולחן מעמד הישיבה (כ-30 ~ 45 דקות). אם יש לכם בעיה כלשהי, אנו מספקים לכם תמיכת לקוחות 7×24 שעות.
  • 【מנוע עמיד למדי】שולחן עמידה זה משתמש במנוע מתקדם, כל שולחן מתכוונן לגובה נבדק יותר מעשרה תהליכי בדיקה לפני המכירה, מבטיח חיי שירות ארוכים יותר. הגובה המתכוונן של שולחן העמידה שלנו עם טכנולוגיה נגד התנגשות מוגן מפני חבטות ושריטות עם חיישן לזיהוי מכשולים בנתיב תנועת שולחן העבודה.
מוזמנים לשתף!
שולחן Monomi מתכוונן חשמלי 140X70 ס”מ במחיר טירוף מאמזון!
שולחן Monomi מתכוונן חשמלי 140X70 ס”מ במחיר טירוף מאמזון!
187$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages