מכשיר בישול סו-ויד 1000W ISV-101W של inkbird עם מסך צבעוני דור חדש בסייל מדהים!

אליאקספרס - Aliexpress
69.8$ לרכישה
OUTDOOR8
בהזנת הקופון E1YUAXH5Z9FW ולאחריו את הקופון OUTDOOR8

בהזנת 2 קופונים!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
15.4.2024 17:48

על סגולות הבישול בסו-ויד כבר אין צורך כמו פעם להסביר נכון? ומכשיר הבישול סו-ויד של INKBIRD הפך כבר מזמן לאגדה, ועכשיו מגיע הדור החדש והמשופר הכולל גם מסך צבעוני ותפעול קל במחיר מדהים – בדיוק קיבלתי לסקירה!

עם מסך צבעוני גדול נוח ואינפורמטיבי עם מתכונים ושלל מידע המוצג עליו בגדול ובבירור, שליטה אינטואיטיבית וקלה מכל מקום בעולם דרך האפליקציה או באמצעות כפתור חוגה נוח במכשיר, דיוק של 0.1 מעלות, בקרה על גובה המים, עיצוב חדש ויוקרתי ועוד ועוד..

עמוק מתחת לרף המס! מחיר של 69.8$ בהזנת הקופון E1YUAXH5Z9FW ולאחריו את הקופון OUTDOOR8

מעוניינים במכונת הוואקום של החברה? לחצו פה לסייל מעודכן
מעוניינים בדור הקודם של מכשיר הבישול של החברה בכ10$ פחות? לחצו פה לסייל מעודכן

תיאור המוכר:

בעת בישול סו-ויד, עלינו להניח את המזון האטום בוואקום באמבט מים מבוקר תרמוסטטית למשך פרק זמן מסוים על מנת למקסם את הערך התזונתי של המזון ולמזער את אובדן הלחות והטעם. עם זאת, מזונות שונים דורשים טמפרטורות וזמני בישול שונים. ל-INKBIRD ISV-101W יש זרימת מים תלת מימדית, מוט חימום וטיימר, והוא יכול לשלוט בצורה מדויקת ואחידה בטמפרטורת המים ובזמן הבישול כרצונך, כדי לעמוד בדרישות הבישול השונות של מזונות שונים.

עיקרי הדברים:

✔ הגדרות תפריט ניטור וסנכרון WiFi: באמצעות חיבור WiFi 2.4GHz, אתה יכול להגדיר ולנטר את תהליך הבישול האיטי בכל זמן ובכל מקום עם אפליקציית INKBIRD. האפליקציה החכמה כוללת תפריטי בשר מומלצים על ידי USDA עם אפשרויות טמפרטורת בישול והגדרות מותאמות אישית כדי להקל על הבישול למתחילים. ניתן לסנכרן הדדית את בחירת הבישול שלך בין האפליקציה ל-ISV-101W.

✔ אזעקה מוקדמת לסיום הבישול ועוד: הוא תומך בפונקציית המוקדמת של סיום הבישול, כך שתוכלו להוציא את הבשר בזמן כדי למנוע בישול יתר עקב שאריות החום במים. לקבלת תוצאת הבישול המושלמת, ניתן גם להגדיר אזעקת טמפרטורת יעד, טיימר בישול ואזעקת סיום בישול, כך שהמכונה תשמיע אזעקה והאפליקציה תדחוף אזעקה כדי להזכיר לך מתי האוכל מוכן.

✔ 0.1℃/0.3℉ טמפ’ מדויקת במיוחד. בקרה: עם דיוק המדידה ופונקציית הכיול של 0.1℃/0.3℉, ה-ISV-101W יכול לשלוט בטמפרטורה בצורה מדויקת יותר מרוב מתחריו בשוק, וטווח בקרת הטמפרטורה הרחב שלו, 0-90°C/32-194° F, עונה על כל צרכי הבישול היומיומיים. עם הטכנולוגיה המתקדמת שלו לחימום זרימת מים בתלת מימד, הוא יכול לספק חום קבוע ואחיד לכל בשר, תוך שמירה על הלחות והטעם המקורי של הבשר בקלות למרקם והטעם החלומי שלכם.

✔ תצוגת TFT וכפתורי הפעלה קלה: למסך ה-TFT האינפורמטיבי יש זווית צפייה רחבה יותר מאשר בגרסאות קודמות ומציג בבירור מידע על התקדמות הבישול כגון זמן בישול, טמפרטורת בישול וסוג המזון. בנוסף, ה-ISV-101W משתמש בכפתור סיבובי להגדרות נוחות יותר. ניתן גם ליצור תוכנית בישול ביחידה, וכל ההגדרות יסונכרנו עם האפליקציה.

✔ מבנה עדינות עם פרטים מתחשבים: ה-ISV-101W קיבל מראה חדש לגמרי בהשוואה לדורות הקודמים של מכונות הסו-וויד של INKBIRD. המעטפת הלבנה-חלבית והטבעת המצופה זהב מסביב ללוח המסך הופכים אותו למדהים. בנוסף, הדפוסים החלולים המקסימים דמויי האדם המקושרים היטב על צינור החימום הם לא רק ליופי, אלא גם מספקים מקום רב ככל האפשר למים להיכנס לצינור החימום לחימום מהיר יותר. בנוסף, המהדק עם כרית נגד החלקה כולל כוח אחיזה חזק במיוחד, המבטיח בישול יציב.

✔ פונקציית הזמנת בישול וכיבוי אוטומטי: הזמן זמן בישול דרך האפליקציה וצא לעבודה. ה-ISV-101W יתחיל בבישול בזמן שנקבע מראש. כדי להבטיח שימוש בטוח, המכונה תפסיק אוטומטית ותקבל הודעה אם המים בסיר עולים על מפלס המים MAX או יורדים מתחת למפלס המים MIN. בנוסף, אם בדיקת הטמפרטורה נכשלת, מנגנון הבטיחות של המכונה מופעל, המונע כשל בבישול או נזק בלתי צפוי למכונה.

מפרטים:

ניטור ושליטה מרחוק WiFi 2.4GHz של בישול סו-וידאו

חימום זרימת מים תלת מימדית לחום קבוע ואחיד

פונקציית הזמנת בישול כדי להקל על הימים שלך

מתכונים באישור USDA לכל מי שאוהב לבשל

אזעקה מוקדמת לסיום הבישול ותזכורות מרובות מבטיחות תוצאות בישול מושלמות

בקרת טמפרטורה מדוייקת במיוחד של 0.1°C/0.3°F עם כיול

מראה אופנתי עם תצוגת TFT אינפורמטיבית וכפתורי שליטה קלים לשימוש

תומך בהגנה מפני מים, הגנה על מחסור במים והגנה חריגה של בדיקה

תכולת החבילה:

1x מכונת Sous Vide
1x מדריך למשתמש

מוזמנים לשתף!
מכשיר בישול סו-ויד 1000W ISV-101W של inkbird עם מסך צבעוני דור חדש בסייל מדהים!
מכשיר בישול סו-ויד 1000W ISV-101W של inkbird עם מסך צבעוני דור חדש בסייל מדהים!
69.8$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages