טופ 10 סופר דילים מהסייל הכי משוגע שיש!

אליאקספרס - Aliexpress

גללו למטה לרכישה. ⚠️ שימו לב - נכון לרגע זה הסופר דילים עובדים רק דרך האפליקציה ולא דרך המחשב. ⚠️

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.3.2024 11:36

אולי השוס הכי גדול בסייל הזה הוא כל הסופר דילים במחירי מתנה למוצר סופר אהובים ושימושיים. הנה הטופ 10 סופר דילים שיחסכו לכם הכי הרבה כסף ופשוט לא מפספסים לפני שהסייל נגמר (אצלי עובד כרגע רק דרך האפליקציה, אז תוודאו שאתם רוכשים דרך שם).

פנס כיס נטען פיליפס Philips SFL1235 במחיר המשלוח בלבד!

3.1$
רכשתי אותו כשעלה 5.5$ ולא הבנתי איך אפשרי לקבל משהו איכותי במחיר הזה, אז עכשיו שזה 3 דולר באמת שנגמרו המילים. עושה בית ספר לפנס המיני של GP שקניתי בארץ ב40 ש״ח וההוא אפילו לא היה נטען! לבית, לרכב או לטיול הבא של הילד – במחיר הזה אין מצב שאתם לא לוקחים אחד!

עכבר אלחוטי Baseus F01B במחיר המשלוח בלבד!

3.5$
קחו אחד ותזרקו במגירה כי כשיימאס לכם מהטראקפד המובנה של הנייד הוא יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. עכבר אלחוטי Baseus הכולל התאמה לעד 3 מכשירים, לחצנים שקטים, קל משקל, מצב שינה אוטומטי, גלילה חלקה ועוד במחיר מתנה! מחיר בדיחה של 3.5$ כולל משלוח מהיר חינמי לגמרי ותוספת של כדולר אחד בלבד לדגם הבלוטוס למי שמעדיף.

מעמד GRAVITY לרכב מבית Baseus במחיר המשלוח בלבד!

3.1$
דיל קיצוני על מעמד לרכב מהסוג שאני הכי אוהב! כשליש מהמחיר הרגיל שלו. מעמד Gravity מבית Baseus עם אלפי פידבקים טובים במחיר כמעט חינם. מניחים את המכשיר במעמד והמשקל שלו גורם למעמד להתהדק סביב הטלפון. היתרון שלו על פני הדגמים הסופר מוזלים הוא תופסן חזק יותר, בסיס גמיש לשינוי הזווית של המכשיר, זרוע ארוכה יותר כך שיתאים ליותר רכבים וכמובן האיכות הנהדרת של Baseus. למי שמחפש את הגרסה עם טעינה אלחוטית, קחו גם אותה במחיר הזול אי פעם בפער בלחיצה פה.

מנורת לילה מומלצת RGB אלחוטית עם 13 צבעים ו3 גווני אור במחיר המשלוח בלבד!

4.4$
מה אפשר להגיד על מחיר כזה?? תעמיסו לכם אחת גם אם אתם לא צריכים. התראת המחיר הזול אי פעם ומשלוח Choice מהיר חינמי לגמרי למנורת לילה צבעונית נטענת נהדרת. מה הילדים עוד לא העבירו את המנורה המסכנה הזאת? התרסקה עשרות פעמים, נשפך עליה כוס מים והיא עוברת חיים לא פשוטים… אבל היא עדיין איתנו! לוח מגע לשליטה בגוונים, סוללה מובנית נטענת טייפ סי לשימוש אלחוטי והיא אפילו מגיעה עם שלט.מחיר בלתי נתפס של 4.4$ כאשר מחיר המשלוח מתאפס בקופה.

מברשת סיליקון איכותית לשירותים עם דיספנסר נוזל ניקוי מובנה!

2 ב-10.8$
להיט הטיקטוק והיוטיוב – מברשת סיליקון איכותית לשירותים עם ידית מיכל נוזל ניקוי! עכשיו בסייל ענק באליאקספרס. החל מ5.4$ כולל משלוח מהיר! סט המברשת הזו מגיעה עם 3 תכונות חשובות: מברשת סיליקון שמנקה היטב ובעיקר קלה לניקוי וידית המברשת הינה דיספנסר לנוזל ניקוי – לוחצים בעת הניקוי והנוזל יורד למברשת ומנקה את השירותים בצורה מושלמת! ואפשרות תלייה על קיר השירותים באמצעות דבק דו צדדי!

מברשת השיניים המוזלת של שיאומי Xiaomi Mijia T100 במחיר המשלוח בלבד!

2.99$
מברשת השיניים המוזלת של שיאומי Xiaomi Mijia T100 במחיר המשלוח בלבד! מברשת השיניים מבית שיאומי Mijia, מושלמת לילדים, נסיעות או כל מי שאוהב מברשות קלות משקל.. עמידה בתקן IPX7, סוללה נטענת עד 30 יום, 2 מצבי עוצמה, משקל נוצה של 46 גרם ועוד.

מארז 6 כוסות זכוכית דופן כפולה במחיר המשלוח בלבד!

החל מ-6.6$
הכוסות שאני לא מתחיל בלעדיהן את הבוקר יורדות למחיר של פעם באף פעם ומלכתחילה הן עלו גרוש וחצי. מה אפשר להגיד על דיל כזה? מארז 6 כוסות זכוכית דופן כפולה במחיר כמעט חינם של החל מכ-24 ש״ח כולל משלוח מהיר לכל המארז! כן, לכל ה-6! המלצה אישית שלי? קחו את ה-250 מ״ל לקפוצ׳ינו וגם קטנות יותר לאספרסו כי הן מושלמות. לקחתם מארז שעולה יותר מ-9$? תוכלו להוריד את המחיר בעוד 2$ עם קוד קופון… באמת שנגמרו המילים

גלולת הרגעה לסוללה המתאימה לכל כיס!

10.5$
גלולת הרגעה לסוללה המתאימה לכל כיס הKUULAA mini power bank 5000mAh במחיר הזול אי פעם! כל מה שתצטרכו כדי לתת לסוללה שלכם את האנרגיה שהיא כל כך צריכה, במארז סופר קומפקטי הכולל חיבור מובנה ללא צורך בכבלים. סוללה ניידת בנפח 5,000 מיליאמפר במימדים מצחיקים של 8X5 ס”מ בלבד | תקע לייטנינג לאייפון או טייפ סי לאנדרואיד מובנה וגם כניסת USB-C נוספת | אפילו מסך מובנה הצליחו להכניס! רק 10.5$ כולל משלוח.

חגורה טקטית לגבר במחיר המשלוח בלבד!

1.4$
קבלו את המחיר ההזוי. חגורה ב-3 צבעים לגבר (עשויה קנבס ופלסטיק) ב-1.4$ ומשלוח Choice מהיר חינמי לגמרי! הרבה פידבקים טובים ברחבי אלי אקספרס.

מולטיטול רב מכר 14 ב-1 עם כמעט 1000 פידבקים מעולים במחיר המשלוח בלבד!

4.2$
במחיר הזה? קחו לכם אחד ותזרקו ברכב, בבית או במשרד כי זה אחד הדברים הכי שימושיים שיש. מולטיטול רב מכר גודל Large כולל נרתיק נשיאה עם מעל 1000 פידבקים מעולים כולל מכמעט 200 ישראלים במחיר מתנה של 4.6$ ומשלוח Choice מהיר חינמי לגמרי (מחיר המשלוח מתאפס בקופה). פלייר, קאטר, סכין משוננת, סכין חלקה, מברג, פותחן ואפילו תוכלו לבחור בין כסוף לשחור.

דיל בונוס מומלץ מאוד! תיק גב ללימודים, עבודה, יומיום מבית OIWAS כולל אחסון למחשב נייד

10.2$
אין תיק איכותי כזה במחיר כזה. נקודה. חיפשתם תיק גב משובח ללפטופ בגרושים?? קחו מחיר בלתי נתפס של 10.2$ כולל משלוח – כחצי מהמחיר הרגיל שלו! תיק גב נהדר מבית Oiwas עם מאות פידבקים מעולים של חברי הקהילה כולל אחסון למחשב נייד. מותג נהדר, נפח 29 ליטרים, שלל כיסים ותאים, איכות פגז. מושלם לעבודה, ללימודים או פשוט ליומיום. תיק שתשמעו עליו רק דברים טובים.

מטען איכותי Baseus 20W במחיר מתנה!

2.6$
קחו מחיר טרפת על מטען 20W מבית המותג הנהדר Baseus – יתאים לכל מי שמעוניין בטעינת PD או QC מהירה, כוללת הגנות לשמירה על חיי סוללה ובריאותה והכל בתג מחיר הזוי!
מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages