סט אפיה קרמי משובח 6 חלקים CorningWare מתחת לרף המס ועם שילוח חינם!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
28.3.2024 14:32

הזדמנות אחרונה לפני פסח! סט אפיה חדש קרמי מעלף של Corelle מסדרת Stoneware היוקרתית נכנס לשילוח חינם מאמזון וסביר שיצא משם ברגע שיצטברו עוד הזמנות (מוצר כבד של כ-5 ק״ג). הסט כולל 2 תבניות אפיה קרמיות משובחות עם מכסי זכוכית (2.3 ליטר ו-1.4 ליטר) וכן תבנית נוספת קטנה יותר עם מכסה פלסטיק. התבניות ומכסי הזכוכית בטוחים לשימוש בתנור, מיקרוגל ומותרים להדחה במדיח.

OVEN-TO-TABLE READY: These versatile baking dishes all go from freezer to oven to table with ease. They are dishwasher safe, freezer safe, microwave safe, and preheated oven safe.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 6 חלקים: סט כלי בישול זה בן 6 חלקים כולל 3 מנות בגדלים המושלמות לכל תבשיל או צורך בהגשה, כולל (1) תבנית אפייה סגלגלה 2.5 ליטר עם מכסה זכוכית, (1) תבנית אפייה סגלגלה 1.5 ליטר עם מכסה זכוכית, ו (1) תבנית אפייה סגלגלה 15 עוז עם מכסה פלסטיק.
  • כלי אבן: החומר הקרמי של כלי חרס המשמש במנות אלה מבטיח אפילו אפייה וחלוקת חום, מתנגד לכתמים ואינו סופג ריחות או טעמים של מזון, ומבטיח שהאוכל שלך מבושל בצורה מושלמת בכל פעם.
  • מוכן לתנור לשולחן: מנות האפייה המגוונות הללו עוברות בקלות מהמקפיא לתנור לשולחן. הם בטוחים לשימוש במדיח כלים, בטוחים לשימוש במקפיא, בטוחים לשימוש במיקרוגל, ובתנור שחומם
  • ללא BPA: הכלים הגדולים יותר כוללים כיסוי זכוכית לאפייה, ואילו למנה הקטנה ביותר יש כיסוי פלסטיק לאחסון. מכסי הזכוכית בטוחים למדיח כלים, מקפיא, מיקרוגל ותנור שחומם מראש. מכסי פלסטיק ללא BPA בטוחים לשטיפה במדף העליון של מדיח הכלים ובמיקרו.
מוזמנים לשתף!
סט אפיה קרמי משובח 6 חלקים CorningWare מתחת לרף המס ועם שילוח חינם!
סט אפיה קרמי משובח 6 חלקים CorningWare מתחת לרף המס ועם שילוח חינם!
69.3$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages