זוג כריות נושמות כביסות Bedsure עם מילוי נוסף בכפל קופונים!

אמאזון - Amazon
30.79$ לרכישה
HP8PPOAZ
✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה והזינו קוד קופון✂️

גודל Queen בלבד

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
30.3.2024 17:19

איך אתם אוהבים את הכריות שלכם? רכות או קשות? בכריות החדשות של המותג הסופר אהוב Bedsure תוכלו לבחור בעצמכם שני צדדים בעלי מרקם שונה ואפילו מילוי נוסף שמגיע כבר באריזה. כעת בהנחה גדולה ומשלוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים בזכות כפל קופונים!

תיאור המוכר:

  • נוחות ניתנת להתאמה אישית עם מילוי בונוס 9.5 אונקיות: הכריות הסטנדרטיות שלנו מגיעות עם תוספת של 3.5 אונקיות מילוי פרימיום, מה שמאפשר לך להתאים את המוצקות והגובה בהתאם להעדפות השינה האישיות שלך. פשוט התאימו את כמות המילוי כדי להפוך את חוויית השינה שלכם לאחת של נוחות ותמיכה ללא תחרות.
  • נוחות נושמת בכל מנוחה: הכריות הרכות שלנו מתפנקות בנוחות ללא תחרות עם הכרית החדשנית והדו-צדדית שלנו. הצד A כולל אוורירי וקטיפה, מוסיף שכבה של קטיפה יוקרתית. Side B מציע חוויה תומכת וחלקה עם משטח חלק כמשי שלו. תיהנו מהנשימה והנוחות המותאמים להעדפות המנוחה שלכם, לילה אחר לילה.
  • נוחות נכונה: כריות קירור מילוי BlendTek של Bedsure משלבות בצורה מושלמת את התמיכה של סיבים מוצקים ואת הנוחות של סיבים רכים יותר, ומספקות נוחות נכונה.
  • ידידותי לעור: כיסויי כריות המיטה שלנו מבטיחים חווית שינה מאווררת. מיוצר במפעל מוסמך סטנדרטי OEKO-TEX, אנו מבטיחים איכות גבוהה ובטיחות לשקט הנפשי שלך.
  • קלות לשטיפה ולתחזוקה: הכריות היוקרתיות שלנו קלות לטיפול. פשוט שטפו את הכרית במים קרים וייבשו בעדינות בחום נמוך. זכרו, אין צורך באקונומיקה או גיהוץ כדי לשמור על נוחות.
מוזמנים לשתף!
זוג כריות נושמות כביסות Bedsure עם מילוי נוסף בכפל קופונים!
זוג כריות נושמות כביסות Bedsure עם מילוי נוסף בכפל קופונים!
30.79$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages