תיק גב ארגונומי 40 ליטר צף חסין מים בדיל היסטרי!

אמאזון - Amazon
27.99$ לרכישה
40P14IQI
✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה והזינו קוד קופון ✂️

תקף לצבעים שחור וירוק בלבד.

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
31.3.2024 17:00

וואו קבלו איזה דיל מטריףףףףףףף!! תיק גב ארגונומי 40 ליטר חסין למים מבית FEIWOOD GEAR בריסוק מחיר וכפל קופונים כולל משלוח חינמי לגמרי ישירות מאמזון!

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【בד עמיד במים 】 התרמיל העמיד למים מאמץ חומר תרמיל עמיד למים 500D PVC, תיק גב יבש עמיד למים 35 ליטר בעל ביצועים מעולים עמיד למים, עמיד בפני אבק ושריטות. ודא שהציוד שלך נשאר יבש בזמן קיאקים, צף, שחייה, שייט, דיג, רפטינג, גלישה, רכיבה על אופניים, נסיעות, קמפינג וכו’. תיק הגב היבש מתאים לפעילויות חוץ שונות.
  • 【קל לשימוש】מעוצב עם סגירה מתגלגלת ורצועה מחוזקת אחת כדי להבטיח שהמים יישארו בחוץ. פשוט קפלו את התיק 3-4 פעמים לאחר אחסון הציוד שלכם, והדקו כל אבזם צדדי להשלמת האיטום. רצועת החזה מתכווננת ורצועות הכתף מספקות קיבוע נהדר המאפשר תרמיל יבש עמיד למים זה בחוזקה כנגד גופך. הוא מספק בטיחות ויציבות בזמן לבישת התיק
  • 【 גודל: 40L】גודל מקסימלי לאחר השימוש: 35*21*55 ס”מ/13.8″*8.3″*21.7″, קיבולת: 40 ליטר. עצמאי בהזדמנויות שונות ותחביבים אישיים, אתה יכול לבחור את התרמיל בעל קיבולת בינונית לטיול שלך. התיק היבש של 40 ליטר נהדר לטיולים עד 1.5 שבועות. מיועד להחזיק יותר מהבסיס, ולהכניס שק שינה, בגדים לעד שניים, אוכל ועוד. זה לשאת ולהגן על כל הציוד שלך. אם אתה עושה דברים הקשורים למים, תרמיל יבש זה יהיה בחירה טובה.
  • 【עיצוב ידידותי למשתמש】רצועות כתפיים מלאות ספוג ופאנל אחורי מרופד משפרים מאוד את הנוחות. מצויד בכיסים בחלק הפנימי והחיצוני של התרמיל, כיס רשת חיצוני עובד היטב להפרדה יבשה ורטובה. ניתן לאחסן מגבות ונעלי בית רטובות מבלי להרטיב את תכולת התרמיל היבש. נרתיק צד מושלם לשים מטריה ובקבוק מים לתפוס במהירות. וכיס A4 וכיס קטן עם רוכסן מבפנים.
  • 【שירות לאחר מכירה】צוות FEIWOOD GEAR מחויב לספק מוצרים ושירותים מעולים לכל לקוח. היינו עושים כל מה שעולה כדי להשיג את שביעות הרצון שלך. אם אינך מרוצה מהתיק היבש שלנו, פשוט צור איתנו קשר ללא כל היסוס. נפתור את כל הבעיות והבלבול שלך בפעם הראשונה.
מוזמנים לשתף!
תיק גב ארגונומי 40 ליטר צף חסין מים בדיל היסטרי!
תיק גב ארגונומי 40 ליטר צף חסין מים בדיל היסטרי!
27.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages