ללילות קיץ קרירים! שמיכת קירור זוגית ענקית Guohaoi במחיר רצפה!

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
סמנו קופון ירוק בדף המוצר!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
2.4.2024 18:11

אנחנו בישראל, כל פתרון קירור בקיץ מתקבל פה בברכה! שמיכת קירור זוגית עם פטנט מיוחד הסופג לחות וחום גוף ומנשב אותם החוצה ובכך מייצר אפקט קירור של 2-5 מעלות!

גודל הקינג הענקי עכשיו במחיר שווה (228X275 ס”מ!) 29.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי!  סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה✂️
2 צבעים במחיר המבצע – כחול או סגול

תיאור המוכר:

  • תחושת קירור במיוחד: עם ערך חוש מגניב (Q-max) של יותר מ-0.5, לסיב הקירור המהפכני הזה של Arc-chill יש תחושת קירור מדהימה לאורך זמן. בד סיבי קירור Arc-chill יכול לא רק לספוג במהירות את חום הגוף אלא גם שומר על תחושת הקירור לאורך זמן. שמיכת מיטה קרירה יכולה להיות עזרה נהדרת להזעות לילה ולישנים חמים — מאפשרת לכם להירדם במהירות ולשמור עליכם קרירים ויבשים כל הלילה.
  • שיטת אריגה מיוחדת: בשל מפעל Guohaoi אימץ שיטת אריגה מיוחדת בעלת חוזק גבוה, סיבי הקירור שלנו יכולים להגיע ל 400TC (בדי קירור אחרים יכולים לעמוד רק ב -300TC), מה שהופך אותו לקיבולת חום ספציפית גבוהה יותר, כך ששמיכת הקירור של Guohaoi יכולה לשמור על קור רוח לזמן ארוך יותר, ולא לרגע של קרירות.
  • נסיעות, משרד, בית: שמיכת הקירור של Guohaoi נמדדת בארבע גדלים: 127.8×177.2 ס”מ ו-152.4 * 226.2 ס”מ 226.4 * 252.4 ס”מ. לשמיכה בגודל 127.8×177.2 ס”מ, היא כל כך קלה וקלה לנשיאה. ניתן לקחת אותה לכל מקום גם אם אתם צריכים לקחת כלי רכב שונים כגון המכונית, המטוס, הספינה, הרכבת או כל האחרים. אינץ ‘אחד הוא טוב עבור מיטות זוגיות ומלאות. אתם תמיד יכולים לסמוך על Guohaoi שמיכות קירור אלה הן בהחלט הבחירה הטובה שלכם, הן בחדר הילדים שלכם, במכוניות שלכם או בקמפינג ובנסיעת העסקים שלכם.
  • טיפול קל: תודה על האריגה החוזקה, שמיכות הקירור ניתנות לכביסה במכונה. עם זאת, עדיף לשים את השמיכה בשקית רשת כביסה כדי למנוע סבך ונזק. מומלץ לתלות לייבוש. חוץ מזה, זו גם מתנת יום הולדת, חג או יום נישואין נהדרת לאנשים החשובים שלך.
  • עיצוב קירור דו צדדי: החלק העליון עשוי מניילון נציץ מיוחד של 80%, שילוב מדעי מושלם שכזה מביא קרירות מתמשכת וקרירות מיידית לשניהם. שמיכות קירור גורמות לאנשים להרגיש יותר בנוח, נושמים וקרירים יותר בימי הקיץ החמים הבלתי נסבלים. החלק התחתון עשוי 100% מיקרופייבר חלבון קירור, שהוא רך, ידידותי לעור, נוח ונושם, מושלם לאביב ולסתיו.
מוזמנים לשתף!
ללילות קיץ קרירים! שמיכת קירור זוגית ענקית Guohaoi במחיר רצפה!
ללילות קיץ קרירים! שמיכת קירור זוגית ענקית Guohaoi במחיר רצפה!
29.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages