דיל טעות מטורףףף! שמיכת קירור קינג ענקית Topcee במחיר הזוי!

אמאזון - Amazon
✂️סמנו קופון ירוק והזינו את הקופון SEKRNJ27 לקבלת ההנחה✂️

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
4.4.2024 9:07

מישהו פה טעה עם 2 קופונים שעובדים בו זמנית – תחטפו מהררר! גודל הקינג הענקי עכשיו במחיר שווה (228X275 ס”מ!) 5.6$ כולל משלוח חינמי לגמרי!  סמנו קופון ירוק והזינו את הקופון SEKRNJ27 לקבלת ההנחה✂️
לצבע הכחול שבלינק בלבד!

אנחנו בישראל, כל פתרון קירור בקיץ מתקבל פה בברכה! שמיכת קירור זוגית עם פטנט מיוחד בשילוב חומרים כמו סיבי במבוק נושמים הסופג לחות וחום גוף ומנשב אותם החוצה ובכך מייצר אפקט קירור של 2-5 מעלות!

תיאור המוכר:

  • בד טכנולוגי מגניב: שמיכת הקירור שלנו מדגישה עם ניילון נציץ שזורה בבד טכנולוגי מגניב Arc-Chill יפני, מלווה מגע קירור ללא תחרות אפילו בליל קיץ חם. ההחלטה הטובה ביותר מצעים עבור ישנים חמים, זיעה בלילה גלי חום. זה נעים לעור רגיש, ילדים או חיות המחמד שלך.
  • עיצוב קירור דו צדדי: החלק העליון עשוי מניילון נציץ 80% מיוחד עם 20% מיקרופייבר חלבון קירור עם דפוס עיצוב ייחודי, שילוב מדעי מושלם כזה מביא קרירות מתמשכת. שמיכות קירור גורמות לאנשים להרגיש יותר בנוח, נושמים וקרירים יותר בימי הקיץ החמים הבלתי נסבלים. החלק התחתון עשוי 100% מיקרופייבר חלבון מקרר, שהוא רך, ידידותי לעור, נוח ונושם, מושלם לאביב ולסתיו.
  • פתילת לחות: אנו יודעים שאנשים רבים נוטים להזיע בלילה או במהלך תנומות וכתוצאה מכך חוסר היכולת לישון לילה טוב, במיוחד בקיץ. השמיכה המגניבה שלנו יכולה להימנע מבעיה זו לחלוטין, כך שעדיין תוכלו לקבל מיטה קרירה ויבשה לאחר שאתם מתעוררים, שהיא ידידותית מאוד לסוודרים בלילה.
  • קל לניקוי: שמיכת הקירור שלנו זמינה במגוון צבעים וקלה מאוד לניקוי. הן ניתנות לכביסה ביד והן במכונה, מומלץ מאוד לשקית כביסה, מונעת קרעים ושריטות. לא יתקלקל, עמידות לשיער חיות מחמד ושמיכות תחושה קרירה תמיד יישארו רכות וחלקות. נא לא להלבין.
  • רב תכליתי: השמיכות המגניבות שלנו מגיעות במגוון גדלים, מתאימות למידות מיטה, סטנדרט, מלכה או קינג. אתה יכול לקחת את זה איתך לאן שאתה רוצה ללכת. בין אם אתם נוסעים, במכונית, במטוס, במשרד, על הספה או באוהל, זה יהיה שימושי. שמיכת הקירור היא מתנה נהדרת לימי הולדת, חגים, חג המולד, יום האהבה, יום האישה, יום האם, יום הילדים, יום האב או כל אירוע.

 

מוזמנים לשתף!
דיל טעות מטורףףף! שמיכת קירור קינג ענקית Topcee במחיר הזוי!
דיל טעות מטורףףף! שמיכת קירור קינג ענקית Topcee במחיר הזוי!
⛔️ 5.6$ - אזל! ⛔️
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages