מארז 4 תבניות זכוכית לאפיה עם ידיות ומכסים KOMUEE במחיר מדהים!

אמאזון - Amazon
33.99$ לרכישה
סמנו קופון ירוק בדף המוצר
משלוח חינם בהוספת מוצרים ב-13$ בלבד (או ברכישת שני מארזים).

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.4.2024 9:12

כבר פרסמתי כשקיבלתי ולאחר מספר שימושים אני חוזר עם רשמים מאחת הקניות הכי טובות שעשיתי לאחרונה. תמורה מדהימה והמלצה רותחת.

אז מה השוסים הכי גדולים במארז הזה?

  1. המגוון והגודל! מקבלים לא פחות מ-4 תבניות כאשר התבנית הגדולה ענקית, הבינונית גדולה וכן הלאה! הכנסתי כמעט 10 חתיכות ירכיים גדולות בתבנית מבלי שהן אחת על השניה מה שדרש ממני בעבר שתי תבניות פיירקס.
  2. המכסים האלה פשוט מדהימים… התמכרתי!! נשאר אוכל? לא מעבירים לכלי אחר ולא מחפשים ניילון נצמד. סוגרים את המכסה והרוטב לא נזל גם כשהפכתי את התבנית על הצד. הכנסתי למקרר לארוחה הבאה וסיימתי.

רוצים גם? תעקצו לפני שייגמר המשלוח החינם כי זה סט כבד של 5.5 ק״ג! מארז 4 תבניות זכוכית לאפיה עם מכסי פלסטיק קשיחים סופר שווים במחיר מדהים של 33.99$ (כ-127 ש״ח) ומשלוח חינם בהוספת מוצרים ב-13$ בלבד (או ברכישת שני מארזים).

תבנית ענקית 40×23, תבנית גדולה 35×21, תבנית בינונית 30×17, תבנית קטנה 25×15 וכמובן המכסים המצורפים לכל אחת מהתבניות. 👌🏻

צבע אפור בלבד משתתף בשילוח חינם וסביר שגם זה ייגמר בקרוב ) אז לא לפספס.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • רב שימושי: כולל 4 מחבתות בגדלים שונים: 1 ליטר (10 x 5.9 x 1.8 אינץ ‘), 1.7 ליטר (11.6 x 6.7 x 2.1 אינץ ‘), 2.3 ליטר (13.6 x 8.1 x 2.1 אינץ’), ו- 3.2 qt (15.5 x 9.3 x 2.1 אינץ’) 1 אינץ ‘). אידיאלי לאפיית לזניה, פשטידות, פסטות, לחמים, עוגות, עוף, בשר ואחסון וכן לחימום מחדש של שאריות וכו’, גם מתנה נהדרת.
  • זכוכית בורוסיליטה: זכוכית בורוסיליקט חזקה, לא תתעקם, ניתן להשתמש בתנור, מיקרוגל, מקפיא או מדף עליון של המדיח (לא במכסים). בעת האפייה, הזכוכית השקופה מאפשרת לכם לעקוב אחר תהליך האפייה. זכוכית לא תספוג כימיקלים, כתמים או ריחות, קלה לניקוי, עמידה ובריאה יותר לשימוש יומיומי.
  • מכסים ללא BPA: מגיעים עם 4 מכסי פלסטיק, שומרים על מזון רענן יותר ומונעים נזילות, אתם יכולים להשתמש בערכת אפייה זו לאחסון והובלת מזון. המכסים שקופים, ניתן לזהות בקלות שאריות. הסט האידיאלי לאפייה, הגשה ואחסון מזון.
  • עיצוב נוח: ידיות מורחבות ומעובות מספקות אחיזה בטוחה תוך כדי לקיחה לתנור וממנו. המכסים נועדו להיות לא מחליקים, אתם יכולים לערום את 4 המחבתות האלה עם מכסים אחד על השני לאחסון חוסך מקום. כמו כן הם יכולים להיות מקוננים ללא מכסים, קל לאחסון.
  • שירות לקוחות: לפעמים, תאונות עלולות לקרות במהלך משלוח מיכלי אחסון המזון מזכוכית שלנו. אם הם סדוקים או שבורים, אנא הודיעו לנו על מנת שנוכל לעשות כמיטב יכולתנו להתמודד עם ההזמנה שלכם לקבלת החזר כספי מלא ואז וודאו שאתם מרוצים ב-100% מהמוצר והשירות שלנו.
מוזמנים לשתף!
מארז 4 תבניות זכוכית לאפיה עם ידיות ומכסים KOMUEE במחיר מדהים!
מארז 4 תבניות זכוכית לאפיה עם ידיות ומכסים KOMUEE במחיר מדהים!
33.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages