שטיח פעילות מרופד 127×127 ס״מ בדיל מתנה ומשלוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
14.99$ לרכישה
40W9RRX6
✅ סמנו קופון ירוק בדף המוצר והזינו קוד קופון ✂️

תקף רק לגודל ולדוגמה שבתמונה!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
5.4.2024 11:52

בלי כסף חברים! מושלם למי שיש לו קטנטנים או כמתנה יפה בגרושים! שטיח פעילות מרופד לקטנטנים גודל 127×127 ב-14.99$ ומשלוח חינמי לגמרי ישירות מאמזון ללא צורך בהוספת מוצרים ככה שאתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית!

עיצוב מעלף עם חיות, חלק תחתון בעיצוב למניעת החלקה, ממולא בספוג דחוס לרכות והגנה, כביס ונעים למגע.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【דפוס למידה מוקדמת של בעלי חיים】Safotad מחויבת לספק משטח משחק בטוח וכיפי לתינוקות גדלים. שטיחי הזחילה שלנו מודפסים עם 26 דוגמאות שונות של בעלי חיים כדי לעורר את סקרנותם של תינוקות. הצגת הילד שלך ציורים צבעוניים אלה יכולים לעזור להם ללמוד ולהבדיל צבעים, צורות גדלים והארה חזותית אחרת.
  • 【חומר נושם ורך】שטיח זה עשוי מחומר נושם באיכות גבוהה, המרכז מלא בספוג עבה, המתאים לרוב הרצפות הקשות ויכול לספק מספיק ריפוד לזחילה של תינוקות. בנוסף, נעשה שימוש בתהליך תפירה תלת מימדי בין הספוגים, אשר מקובע היטב מבלי להפעיל כותנה וניתן להכניס אותו למכונת הכביסה לניקוי קל.
  • 【עיצוב תחתון מונע החלקה】שטיח התינוק הזה לרצפה הוא עיצוב דו צדדי ייחודי עם דפוס למידה מוקדם עשיר בצד אחד והדפס אפור בהיר עמיד לכתמים בצד השני. החלק התחתון עשוי מחלקיקי סיליקון ודוגמאות להגברת החיכוך, מה שהופך את השטיח לפחות להחליק, ומבטיח יציבות ובטיחות לתינוקות בזמן המשחק.
  • 【מעוצב עבור לול תינוק】 גודל משטח המשחק לתינוק הוא 127×127 ס”מ, אשר יכול להתאים באופן מושלם לגדר התינוק 127×127 ס”מ. משטח המשחק רך ומתקפל, לא רק מתאים לחדר הילדים, לסלון ולחדר השינה של התינוק, אלא גם ניתן לנשיאה כשאתם יוצאים לפיקניק ונוסעים לישון. נוחות נהדרת לתינוקות ולהורים חדשים.
  • 【אחריות שירות ידידותי】שטיח זה עומד באישור ארה”ב לקליק. השטיח ארוז בוואקום, אז לאחר פתיחת החבילה, אנא טפחו עליו בעדינות או שטפו אותו והשתמשו בו כדי לוודא שהוא משוחזר למצבו המקורי. אם יש לך שאלות נוספות, אנא התייעץ עם צוות לאחר המכירה שלנו, ואנו בוודאי ניתן לך פתרון משביע רצון.
מוזמנים לשתף!
שטיח פעילות מרופד 127×127 ס״מ בדיל מתנה ומשלוח חינמי לגמרי!
שטיח פעילות מרופד 127×127 ס״מ בדיל מתנה ומשלוח חינמי לגמרי!
14.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages