הדיל נגמרכסא אוכל מוגבה מתכוונן בדיל שווה!

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
HU2NJF9T
משלוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים בהזנת קופון. תקף רק לדוגמה שבתמונה.

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
7.4.2024 9:40

אם יש לכם קטנטנים בבית זה מוצר מטריף במחיר מדהים שלא מפספסים! כסא אוכל מוגבה מתכוונן נייד מתקפל בקופון שמרסק את המחיר והמשלוח? חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים. מגש נשלף, כרית ישיבה ומשענת נוחה קלה לניקוי, רצועות אבטחה, מתקפל בקלות ככה שהוא מושלם לנסיעות, דוגמא יפה של פינגווין וכמובן מגובה מתכוונן בפטנט שנראה נהדר.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【מושב בוסטר 2 ב-1 לשולחן אוכל】מושב הגבהה לנסיעות מתקפל קל משקל 2 ב-1 עם ילדכם: כיסא בוסטר וכיסא אוכל, מושב הבוסטר לשולחן האוכל גובה שלושה הילוכים, ולמגש האוכל יש התאמות קלות דו-מפלסיות.
  • 【יציבות מעולה】הכיסא הגבוה הנייד Li’l Pengyu כולל יותר רגלי תמיכה שריריות, מערכת נעילה ורתמה 3 נקודות, המגנה טוב יותר על בטיחות התינוק שלכם. כולל רצועה ארוכה במיוחד מתכווננת חזקה כדי לאבטח את הבוסטר לכל כיסא וגומי נגד החלקה ית המספק יותר בטיחות לתינוק הפעיל שלך.
  • 【מושב בוסטר נייד לתינוק עם מגש】מושב הבוסטר מתקפל בעיצוב קומפקטי, בד ידידותי, נוח, נושם, כיסא גבוה מתקפל בלבד התקנה מהירה דו-שלבית ומתקפל, חוסך מקום לאחסון, נסיעה נוחה עם תיק הנשיאה.
  • 【קל לניקוי】מושב הבוסטר של Li’l Pengyu הופך את הניקוי לקל! המגש הניתן להסרה נוח לניגוב. הכרית מעוצבת עם בד לא ארוג באיכות גבוהה, קל לניקוי.
  • 【מרכז עזרה מקיף】אם אתם נתקלים בבעיות כלשהן במוצר הכיסא הגבוה Li’l Pengyu, תוכלו ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו בכל עת. צוות הנציגים הבקיאים והידידותיים שלנו זמין 24/7 כדי לסייע לך בכל שאלה או דאגה שיש לך.
מוזמנים לשתף!
כסא אוכל מוגבה מתכוונן בדיל שווה!
כסא אוכל מוגבה מתכוונן בדיל שווה!
29.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages