מעמד לאופניים עם מדפי אחסון בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
50DEOLAKEE
שימו לב - מוצר חדש עדיין ללא פידבקים. משלוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
8.4.2024 9:30

מוצר חדש ומסקרן באמזון בהנחה ענקית ומשלוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים. שימו לב – מוצר חדש עדיין ללא פידבקים. לא יודע מה איתכם, אבל לי נמאס לראות את האופניים, הקסדות ובקבוקי המים זרוקים ברחבי הבית.

מעמד לאופניים לבית/מחסן עם מדפי אחסון שווים המסוגל לשאת עד כ-37 ק״ג בחצי מחיר ורק 29.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי בהזנת קוד קופון. שני ווי תליה, 3 מדפי עץ, סל אחסון ממתכת ושני מתלים צדדיים. המעמד מקובע לקיר כך שיכול לשאת משקל מרשים. מידות 132x29x32. מוצר כבד של כ-5 ק״ג אז סביר שהמשלוח החינם יבוטל בקרוב.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【מתלה אופניים עם אחסון】מתלה האופניים של Olakee כולל עיצוב רב-תכליתי עם 3 שכבות של מדפי אחסון מעץ, סל אחסון ממתכת אחד, 2 ווי תלייה לאופניים ושני מתלים צדדיים. מחזיק האופניים לא רק מספק פתרון נוח לאחסון והצגה של האופניים שלכם, אלא גם מציע מקום רב לארגון הכלים והאביזרים הקשורים לאופניים שלכם. מעמד האופניים יוצר ‘פינת אופניים’ מותאמת אישית כדי שתוכלו לצייד את עצמכם במהירות וליהנות מהנסיעה שלכם!
  • 【פתרון חוסך מקום】מתלה האופניים למוסך חוסך מקום יקר עם העיצוב הקומפקטי והיעיל שלו. מתלה האופניים תלוי על האופניים אנכית לאחסון קל ומשחרר שטח רצפה יקר לסביבה נטולת בלאגן. בין אם זה במוסך שלכם, בבית או בדירה, מתלה הקיר לאופניים מאפשר לכם להפיק את המרב מהמקום שיש לכם תוך שמירה על הדברים מאורגנים.
  • 【בנייה ויציבות ייחודיים】מעמד האופניים עומד על הרצפה בינתיים מותקן על הקיר, מה שמבטיח שמעמד האופניים האנכי יישאר יציב במקומו גם כשהוא טעון במלואו. עיצוב ייחודי זה לא רק ממקסם את קיבולת המשקל של מתלה האחסון לאופניים, אלא גם מוסיף ביטוח בטיחות נוסף על ידי הימנעות מכל הטיה או התנדנדות. יתר על כן, רפידות הרגליים במוסך מתלה האופניים מונעות החלקה ועוזרות להסתגל לקרקע לא אחידה.
  • 【חומרים בעלי עמידות גבוהה】מיוצר מחומרים באיכות גבוהה, כולל עץ חזק ומתכת צבועה באבקה מובחרת, מתלה אופניים זה מבטיח יציבות ועמידות יוצאי דופן. שני ווי תלייה לאופניים מכוסים בגומי רך נגד החלקה, אשר מגן על צבע האופניים שלכם ומונע שריטות.
  • 【התקנה קלה】אנו מספקים מדריך התקנה מפורט יחד עם כל האביזרים הדרושים, המבטיחים תהליך הרכבה מהיר וללא טרחה. אין צורך בכלים נוספים, תוכלו לעקוב אחר ההוראות ולהגדיר את מתלה האופניים במהירות. ההתקנה הידידותית למשתמש מאפשרת לכם להתחיל להשתמש וליהנות מפתרון אחסון האופניים האיכותי הזה תוך זמן קצר.
  • 【מידות ואחריות】מידות מעמד הרצפה לאופניים הן 32.5 ס”מ עומק x 29 ס”מ רוחב x 132 ס”מ גובה. אם יש לכם שאלות או חששות לגבי מתלה האופניים האנכי שלנו, אנא אל תהססו ליצור קשר. אנחנו תמיד כאן כדי לספק לכם פתרון מקצועי. אם אינכם מרוצים לחלוטין ממתלה אחסון האופניים הביתי שלנו, אנא צרו איתנו קשר ואנו שואפים להבטיח שלכל לקוח תהיה חווית קנייה חיובית. תודה שבחרת ב-Olakee!
מוזמנים לשתף!
מעמד לאופניים עם מדפי אחסון בחצי מחיר!
מעמד לאופניים עם מדפי אחסון בחצי מחיר!
29.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages