מתקן ייבוש כלים 2 קומות במחיר שווה מאמזון!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
8.4.2024 14:17

מתקן ייבוש שהוא רב מכר באמזון עם כ1,600 ביקורות טובות עכשיו במחיר שווה ושילוח חינמי! רק 20.99$ כולל משלוח חינם ברכישה מעל 49$!

תיאור המוכר:

  • 【מתלה כלים בעל קיבולת גדולה דו-שכבתית】 השכבה העליונה יכולה להכיל 17 צלחות והמדרגה התחתונה יכולה לאחסן 8 קערות, 4 ספלים, סיר קטן וקופסת איטום פירות אחת בו זמנית. העיצוב הדו-שכבתי ממקסם את שטח השיש, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת עבור מטבחים קטנים ודירות קטנות, מושלם גם למשפחות 2-3 אנשים. מידות 41 ס”מ x 24 ס”מ x 37 ס”מ
  • 【מייבש כלים רב תכליתי】מתלה הכלים שלנו מצויד במחזיק כלים בעל שלושה תאים, ומחזיק כוס יין עם מגש טפטוף. צרו מקום ייבוש נוסף כדי לענות על צרכי אחסון הכלים היומיומיים שלכם. ואביזרים אלה ניתנים להסרה לניקוי והתקנה קלים.
  • 【ידית עץ מודרנית】מתלה הכלים שלנו מגיע עם ידיות עץ מסוגננות וחדשניות המספקות אחיזה נוחה וחוסכות מאמץ בעת הזזה או כוונון של מתלה הכלים, ומוסיפות מגע של תחכום לדלפק המטבח שלכם.
  • 【לוח ניקוז קל לדחיפה】למייבש הכלים השחור שלנו יש מגש טפטוף גדול נשלף ית כדי לאסוף בנוחות טפטוף מכלים וכלים כדי למנוע מים על השיש, עוזר להרים בקלות את המסגרת ולנקות ביעילות את מגש הניקוז.
  • 【איכות פרימיום לבנייה חזקה】מתלה ייבוש הכלים של TOOLF עשוי ממתכת באיכות גבוהה, אשר יכול לעמוד בשימוש יומיומי ולא מחליד בקלות. ניתן לבצע את ההתקנה ללא כלים וברגים, פשוט ומהיר, וגם קל לניקוי.
מוזמנים לשתף!
מתקן ייבוש כלים 2 קומות במחיר שווה מאמזון!
מתקן ייבוש כלים 2 קומות במחיר שווה מאמזון!
20.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages