צג גיימינג 24 אינץ’ KOORUI FHD 100Hz במחיר מדהים!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
9.4.2024 15:42

צג 23.8″ ברזולוציית FHD שכולל קצב רענון מהיר של 100Hz ממותג מוכר באמזון והכל במחיר של 69.99$ כולל משלוח חינם! מאמינים?

תיאור מוכר:

  • איכות תמונה יוצאת מן הכלל: צג המחשב בגודל 23.8 אינץ’ עם לוח VA, וסולם הצבעים הרחב של sRGB 99% מביא לחיים את מה שאתם צופים במעל 16.7M צבעים. חוץ מזה, צג המחשב עם דיוק צבע גבוה, ללא תופעת דהייה, והצבעים של כל הזוויות הם מציאותיים יותר, מפורטים ועקביים יותר. כך תוכלו לקבל את אותה איכות תמונה מכל זווית.
  • קצב רענון מהיר: צג המשחקים 24 אינץ’ משלב קצב רענון של 100 הרץ עם תאימות סנכרון מסתגל, ובכך מאפשר חוויית משחק חלקה. העיצוב ללא הקצוות הופך את התמונה לשלמות יותר כאשר צגים מרובים מתחברים. בחירה מצוינת של תצוגת משחקים עסקית לשולחן העבודה, או מחשב נייד בבית.
  • נוחות אופטימלית: מצאו את מיקום הצפייה הטוב ביותר שלכם והישארו בנוח על ידי הטיית המסך עד 5 מעלות קדימה או 15 מעלות אחורה. צג 61 ס”מ עם מסנן אור כחול, כך שתוכלו ליהנות ממשחק חלק במיוחד או לעבוד במשך כל היום ללא אי נוחות בעיניים.
  • יציאות מרובות: צגי KOORUI מספקים ממשקי וידאו דרך יציאות HDMI ו-VGA. צג HDMI זה כולל קצב רענון של 100Hz (תואם לרוב כרטיסי הגרפיקה הרגילים) ורזולוציית FHD 1920x1080p. חוו את הצליל המדהים ובידור סוחף יותר עם שני רמקולים מובנים.
  • שירות לקוחות KOORUI: יש לנו כוח סופר מאיכות הצג ועד שירות פרימיום. עם אחריות לשלוש שנים, שירות החלפה של 12 חודשים ותמיכה 24 שעות ביממה. אם אתם מוצאים נזק, תקלה או אביזרים חסרים, אנא הרגישו חופשי לפנות אלינו.
מוזמנים לשתף!
צג גיימינג 24 אינץ’ KOORUI FHD 100Hz במחיר מדהים!
צג גיימינג 24 אינץ’ KOORUI FHD 100Hz במחיר מדהים!
69.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages