סט אירוח חגיגי חד פעמי 150 חלקים ל25 סועדים בכפל קופונים ושילוח חינמי!

אמאזון - Amazon
21.49$ לרכישה
33VPDORX
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה ולהזין את הקופון המצורף

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
10.4.2024 18:46

מחיר של 21.49$, כ81 ש”ח כולל משלוח חינמי לגמרי בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 33VPDORX
סט שלם הכולל 2 צלחות, סכום וכוס לכל אורח!

תיאור המוכר:

  • מראה אלגנטי – שילוב של עיטור זהב מבריק על רקע לבן טהור מעניק ללוחות המסיבה האלה מראה מלוטש, אלגנטי ותוסס. משתלב היטב עם אוכל מסיבה וקישוט כדי להוסיף צבע וטעם לאוכל ולהרשים את האורחים שלכם.
  • חומרים איכותיים בדרגת מזון – ערכות כלי האוכל מפלסטיק שלנו עשויות 100% מפלסטיק נטול ביספנול A, לא רעיל בדרגת מזון, אין צורך לדאוג לבעיות בריאותיות אפשריות מהצלחות החד פעמיות. צלחות ארוחת ערב מפלסטיק פונקציונליות יותר מלוחות נייר. ניתן להשתמש בו עם אוכל חם או קר ללא מיצים נוטפים, צלחות פלסטיק מזהב משפרות את איכות המסיבה. (לא בטוח לשימוש במיקרוגל, מדיח כלים, תנור)
  • צלחות חזקות ונוחות – לכלי השולחן יש עמידות מצוינת לחום, כיפוף וחיתוך, אשר יכול לעמוד במזון עמיד במיוחד במסיבה, כגון סטייק, פסטה וכו’. הוא לא יישבר ויתכופף בקלות, ויספק חוויה בטוחה ונחמדה למסיבה. מוכן לקנייה ולשימוש, אין צורך לשטוף אותו לאחר הארוחה, אתם יכולים לבחור פשוט להשליך אותו. יחד עם זאת, זוהי גם צלחת ארוחת ערב ניתנת למחזור, אשר ניתנת לשימוש חוזר לאחר שטיפה ידנית פשוטה, מה שמפחית את העלויות של כלי שולחן.
  • סט כלי אוכל הכל באחד – צלחות החתונה שלנו משרתות עד 25 אורחים. מכיל 25 צלחות ארוחת ערב 27 ס”מ, 63 * 19 ס”מ צלחות קינוח/סלט, 25 סכינים, 25 מזלגות, 25 כפות ו-25 כוסות. גודל זה מועדף לעתים קרובות למפגשים או אירועים קטנים עד בינוניים, ומספק מספיק צלחות, כלי כסף וכוסות לכ- 25 אורחים. פחות בזבוז זמן על מבחר כלי האוכל שלכם ובילו זמן עם בני משפחה וחברים!
  • אידיאלי לכל אירוע – לוחיות המסיבה שלנו מושלמות לימי הולדת, חתונות, סיום לימודים, ימי נישואין, מתנות חג המולד, חג ההודיה, שימוש יומיומי או כל אירוע מיוחד הדורש צלחות. צלחות חג ההודיה מפלסטיק עם מסגרת זהב מוסיפות תחכום לכל הגדרת שולחן.
  • אמין – GreenElevate יש שירות מושלם לאחר המכירה. אם אתם נתקלים בבעיות במהלך או לאחר רכישת לוחיות הפלסטיק האלה למסיבה, אנא צרו עמנו קשר, ואנו נספק לכם פתרון מתאים בזמן.
מוזמנים לשתף!
סט אירוח חגיגי חד פעמי 150 חלקים ל25 סועדים בכפל קופונים ושילוח חינמי!
סט אירוח חגיגי חד פעמי 150 חלקים ל25 סועדים בכפל קופונים ושילוח חינמי!
21.49$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages