חליפות צלילה לגברים ונשים LayaTone במחיר מדהים ומשלוח חינם מאמזון!

אמאזון - Amazon
32.49$ לרכישה
40XKIZ1W
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם

שימו לב - תקף רק לחליפות הארוכות! רוב המידות משתתפות בשילוח חינם, אבל לא כולן.

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.4.2024 19:53

מוכנים לקיץ? דיל מדהים על חליפות צלילה LayaTone לגברים או נשים במחיר היסטרי של 32.49$ בלבד כולל שילוח חינמי לגמרי בסימון הקופון הירוק ובהזנת הקופון 40XKIZ1W

תיאור המוכר:

  • חליפת צלילה חדשה 3 מ”מ לגוף מלא LayaTone עשויה מניאופרן באיכות גבוהה כדי להגן על העור מפני הנזק שעלול להתרחש בזמן שחייה, צלילה או גלישה. העיצוב של הסגנון החדש הוא ארגונומי יותר, צמוד ונוח מבלי להרגיש כבד או להגביל את תנועת הגוף, ויכול לחסום ביעילות את כניסת המים, ולגרום לך להרגיש חם אפילו במים קרים. מספק לך חמימות חזקה והגנה בזמן שאתה נהנה מספורט מתחת למים.
  • עיצוב רוכסן קדמי YKK חזק, קל ללבישה ולהסרה, עמיד ולא קל לשבירה, לא רק משפר את חווית הלבישה, אלא גם משפר את איכות הרוכסן, כך שתוכלו להתמקד יותר בחוויית הספורט. בנוסף, חלק הברך של חליפת הצלילה מכוסה בבד עמיד בפני שחיקה כדי להפחית בלאי בחלק הברך של חליפת הצלילה, ונוסף עיצוב מחזיק מפתחות כדי להקל על נשיאת כלים.
  • מתאים לפעילויות מים שונות, כגון שחייה, צלילה, שנורקלינג, גלישה, קיאקים וכו’. עובי 3 מ”מ שלו משמש בצורה הטובה ביותר במים של 60-80 מעלות צלזיוס, מתאים לרוב המים הנראים מדי יום, ומספק גם פונקציות מסוימות להגנה מפני השמש והגנה מפני UV. לחליפת הצלילה עמידות חזקה, יכולת אנטי אייג’ינג חזקה ויכולה לעמוד בפני שחיקת מי ים, אור שמש וחומרים אחרים. חיי השירות של חליפת הצלילה ארוכים עד 3-5 שנים.
  • אנא שטפו ביד את חליפת הצלילה במים נקיים לאחר כל שימוש מבלי להוסיף חומר ניקוי. לאחר הניקוי, יש לייבש את חליפת הצלילה באוויר ככל האפשר ולהגן מפני אור השמש. פעולה זו תעזור להאריך את חיי חליפת הצלילה שלך ולשמור על התכונות העמידות למים, עמידות בפני קור ועמידות בפני UV.
  • אנא עיינו בטבלת המידות שלנו כדי לבחור את המידה המתאימה לפני ההזמנה. אנו מספקים מענה לשירות לקוחות 24 שעות ביממה והחזרות והחלפות חינם תוך 30 יום כדי להבטיח את חווית הקנייה שלך. אם יש לך בעיות איכות, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נחליף אותו עבורך ללא תשלום.
מוזמנים לשתף!
חליפות צלילה לגברים ונשים LayaTone במחיר מדהים ומשלוח חינם מאמזון!
חליפות צלילה לגברים ונשים LayaTone במחיר מדהים ומשלוח חינם מאמזון!
32.49$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages