סט 6 צלחות הגשה אלגנטיות מעלפות פורצלן MALACASA בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
16.99$ לרכישה
YVPJAYO9
משלוח חינם ברכישת שני מארזים או בהוספת מוצרים זכאים ב-15$. רוכשים 2 מארזים? שלמו רק 31.9$ כולל משלוח חינמי לגמרי!

סמנו קופון ירוק בדף המוצר והזינו קוד קופון

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.7.2024 17:58

וואו זה יפה ובחצי מחיר! קבלו איזה מארז מדהים של 6 צלחות הגשה אלגנטיות מעלפות פורצלן 21×21 ס״מ מבית MALACASA בכפל קופונים שחותכים את המחיר בחצי ואם תיקחו שני מארזים תקבלו משלוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים! פידבקים מעולים!

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • אסתטי מודרני ואלגנטיות קלאסית – כולל עיצוב מרובע בצורת גלי בפרופיל נמוך, קווים מעוקלים מסוגננים ונקיים, כל צלחות ארוחת ערב מובחנות; הפשטות של צלחות מרובעות לבנות משדרת אסתטיקה אלגנטית ומתוחכמת, מה שהופך אותן למתאימות גם למסיבות אוכל יומיומיות וגם רשמיות.
  • בטוח ועמיד – עשוי מפורצלן באיכות גבוהה, לא רעיל ונטול עופרת, עמיד בפני שריטות, דק וקל משקל, תואם למזון קר וחם ובטוח לארוחה יומיומית; בטוח בתנור, מקפיא, מדיח כלים ומיקרוגל. עמידות ועמידות של צלחות ארוחת הערב, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור כלי אוכל שיכולים לעמוד בשימוש יומיומי, ומוסיפים מגע של עידון לכל סביבת שולחן.
  • תצוגה משופרת וקולינרית – הלוחות המרובעים הלבנים בצבע שנהב מספקים בסיס נייטרלי, מה שמאפשר אפשרויות ערבוב והתאמה יצירתיות עם כלי שולחן וכלים אחרים. המראה הנקי והפריך של צלחות ארוחת ערב לבנות משפר את המראה החזותי של האוכל, ומאפשר את האוכל למוקד חוויית האוכל, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לחובבי מצגות האוכל.
  • רב-תכליתי ומוכן למתנה – סט של 6 צלחות ארוחת ערב של MALACASA מושלמות לכל מיני סוגים של הצגת אוכל באירועים יומיומיים או רשמיים, כמו מפגש משפחתי, מסעדה או סעודה רשמית וכו’. צלחות ארוחת ערב לבנות מודרניות הן גם מתנה נהדרת לעיצוב הבית, חג המולד, חנוכת בית, שנה חדשה, חתונה, מפגש משפחתי או מסיבה אחרת.
  • יעילות במקום וחיסכון בזמן – יתרון ניתן לערימה וחוסכת מקום, מה שהופך את צלחות ארוחת הערב הפורצלן שלנו 20.3 ס”מ מושלמות לכל המטבחים הקטנים, משטח מזוגג חלק, מגן על צלחות ארוחת הערב מפני כתמים, קל לניקוי, חוסך הרבה זמן עבודה בבית.
  • 12 חודשים אחריות ושירות לקוחות – הרכישה שלך מובטחת על ידי 12 חודשים אחריות שלנו נגד פגמים ביצרן. אנא הרגישו חופשי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו תחילה לכל שאלה. תודה!
סט 6 צלחות הגשה אלגנטיות מעלפות פורצלן MALACASA בחצי מחיר!
סט 6 צלחות הגשה אלגנטיות מעלפות פורצלן MALACASA בחצי מחיר!
16.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages