סט כלים בסיסי לכל בית בחצי מחיר ישירות מאמזון!

אמאזון - Amazon
24.99$ לרכישה
504TXQGI

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
15.4.2024 9:36

אין לכם סט כלים בסיסי בבית? קחו מוצר חובה בחצי מחיר ומשלוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים!

“סט כלים בסיסי לכל בית” הכולל אקדח סיכות/מסמרים+סיכות, שני מברגים, מטר, פלס, פטיש, סכין יפני, פלאייר, מפתח שוודי ועוד כולל תיק נשיאה ב-24.99$ ומשלוח חינמי לגמרי ללא צורך בהוספת מוצרים בהזנת קוד קופון.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • פתרון All-in-One רב-תכליתי – ערכת כלים מקיפה זו של 75 חלקים לשימוש ביתי עם ריפוד נועדה להיות בן לוויה האולטימטיבי שלכם. מתליית תמונות ועד יצירה, תיקון רהיטים לתחזוקת הבית, זוהי ערכה מקיפה המכסה קשת רחבה של משימות. התמודד עם כל דבר, החל מריפודים ועד לעיבוד עץ בקלות. להיפרד מחיפוש אחר כלים בודדים; כל מה שאתה צריך נמצא ממש בהישג ידך.
  • לכל רמות המיומנות והמתנות – סט אקדח מהדק כבד זה מיועד לבעלי בתים, חובבי עשה זאת בעצמך ועובדי תיקון אור. בין אם אתה מקצוען מנוסה או רק מתחיל במסע הכלים שלך, תמצא את אקדח הסיכות הזה לריפוד ערכת כלים חיונית. תיק אחסון הכלים המסוגנן והפרקטי הופך אותו למתנה אידיאלית עבור בן/בת הזוג, ההורים או החברים. בין אם זה יום הולדת, חג, או כל אירוע מיוחד, ערכה זו היא בחירה מתנה מתחשבת ומעשית.
  • אקדח סיכות 4 ב-1 – הכוכב של הסט הוא אקדח הסיכות 4 ב-1 שלנו לעבודה כבדה מעץ. הוא מכיל ארבעה סוגים שונים של סיכות, ומאפשר לך לעבור ללא מאמץ בין סיכות מסוג D, מסוג U, סוג T ו- I. אתה יכול להתאים את כוח ההידוק כך שיתאים לפרויקט או לחומר הספציפי, מה שהופך אותו לכלי האידיאלי למשימות כמו אבטחת ריפודים, בד, חיבור כבלים או קישוטי הרכבה. זהו סוס עבודה רב-תכליתי שיהפוך במהירות לכלי העבודה שלך לתרחישים שונים.
  • איכות וידידותית למשתמש: כלים אלה מיוצרים תוך הקפדה על פרטים, עשויים מחומרים עמידים שיכולים לעמוד בשימוש כבד ולספק ביצועים מתמשכים. עם עיצוב טעינה קל שממזער את זמן ההשבתה. מערכת ניקוי ריבה מבטיחה שתוכלו לעבוד ביעילות ללא הפרעות. האחיזה נגד החלקה על הכלים מספקת אחיזה נוחה במהלך מפגשי עבודה ממושכים, וממזערת את עייפות הידיים. כלים אלה נועדו לעזור לך לעבוד ביעילות ובביטחון.
  • קטגוריות כלים פונקציונליים – אקדח סיכות 4 ב-1, מסיר מהדק, 1200 יחידות סיכות, כפפה, פלייר החלקה 6 אינץ’, מפתח ברגים מתכוונן 6 אינץ’, פטיש ידית פיברגלס 13 אונקיות, 50 יחידות קשרי כבל 6 אינץ’, סרט מדידה 5 מטר/16 רגל, סכין שירות נתיק ו-10 יחידות להבים, חיתוך מספריים, רמת טורפדו 9 אינץ’, מברג צולב. פעם, מברג, תיבת אחסון PP, תיק אחסון כלי
  • סוג סיכות רלוונטי – אקדח סיכות 4 ב-1 זה לריפוד עם 300 יחידות סיכות מכל סוג D, סוג U, סוג T וסוג I, כדי לענות על הצרכים השונים שלכם. סיכות מסוג D: תואמות חץ T50, Rapid 140; סיכות מסוג U: תואם חץ T18, Rapid 28, Rocatix 8; סיכות מסוג T: תואם ל- Esco 300, Novus J, Rocatix No.8, מד ציפורניים בראד 18; סיכות מסוג אני: תואם ל- PIN, Rapid No.9
  • מחויב לשביעות רצונך: המחויבות שלנו לאיכות משתרעת על שירות הלקוחות שלנו. אנו גאים בהצעת תמיכת לקוחות מהשורה הראשונה. אנו מספקים החלפה של 180 יום או אפשרות להחזר כספי ללא סיכון, מה שנותן לך שקט נפשי לגבי הרכישה שלך. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנא צור איתנו קשר באופן מיידי ואנו בטוחים לעזור לך לפתור את הבעיה. שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנחנו מחויבים לסייע לך בכל שלב בדרך.
מוזמנים לשתף!
סט כלים בסיסי לכל בית בחצי מחיר ישירות מאמזון!
סט כלים בסיסי לכל בית בחצי מחיר ישירות מאמזון!
24.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages