כסא ארגונומי ואורטופדי פרימיום SIHOO Doro S100 המטורף בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
18.4.2024 13:27

חיפשתם את הרולס-רויס של הכסאות? קחו.. בחצי מחיר! כסא המנהלים הארגונומי של SIHOO, דגם Doro S100 הכולל את הטכנולוגיות המתקדמות בשוק ביניהם ידיות 3D, מנגנוני פרפר לתמיכה מושלמת בגב התחתון, ריפוד רשת עמיד נושם ויוקרתי מבנה אלומיניום יוקרתי וקל.. ועוד!

בארץ 3,000 ש”ח? קחו אותו במחיר של 390.1$, כ1,479 ש”ח בלבד כולל מיסים ושילוח! ✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה✂️ המחיר לחברי פריים שמקבלים משלוח חינם למוצר הזה!

מחיר מיוחד לחברי פריים בלבד – הצטרפות לחודש ראשון חינם(או כמה בעלות כמה דולרים אם כבר ניצלתם את החברות חינם) לחצו כאן

תיאור המוכר:

  • 【תמיכה מותנית דינמית כפולה】: הכיסא הארגונומי האחרון של Sihoo, Doro S100, מבדיל את עצמו מכיסאות משרדיים מסורתיים עם התמיכה המותנית הדינמית הכפולה שלו. כולל את מנגנון ההסתגלות הדינמי החדש ביותר וארבעה קפיצים, הוא מציע התאמה אוטומטית 6D, התאמה דינמית לצורות גוף ותנוחות שונות, ומספק תמיכה מקיפה ועוטפת את המותניים. זה בסופו של דבר מבטיח רמה גבוהה יותר של נוחות ישיבה.
  • 【משענת יד מתואמת 4D】: כיסאות משרדיים ארגונומיים יוקרתיים ראויים למשענות יד מתוחכמות באותה מידה. Doro S100 כולל זוג משענות יד 4D עם משטח רך ועבה במיוחד. משענות יד אלה יכולות להיות מותאמות למעלה ולמטה ב-7 ס”מ, קדימה ואחורה על 3 ס”מ, פנימה והחוצה על ידי 72°, מתואמות עם משענת הגב בעת שכיבה. אתם זוכים ליהנות מתמיכת זרוע בארבעה כיוונים, ועוזרים להקל על הלחץ על הכתפיים שלכם בכל פעם שאתם עובדים, לומדים ועוד.
  • 【משענת גב עצמאית מתקדמת】: סדרת Doro S100 משתמשת בבד רשת בעל עמידות גבוהה, המציעה חווית תמיכה מוגבהת לגב. גב הכיסא מתכוונן באופן עצמאי, ומאפשר למקם את החלק העליון בחמש רמות. בין אם אתם בגובה 150 ס”מ או 190 ס”מ, תוכלו ליהנות מתמיכה מקיפה לכתפיים ולצוואר. בנוסף, התמיכה המותנית הכפולה מספקת תמיכה מדויקת לגב התחתון שלכם, תומכת ביעילות במותניים שלכם.
  • 【כרית מושב מתכווננת ללא לחץ】: סדרת Sihoo Doro S100 מציעה טווח כוונון עומק המושב של 5 ס”מ. בנוסף, כרית המושב משתמשת בעיצוב בצורת מפל, ובכך ממקסמת ביעילות את אזור המגע עם הירכיים והירכיים. זה נשאר נכון גם כאשר אתם בתנועה, בסופו של דבר ממזער את הלחץ במידה הגדולה ביותר האפשרית ומבטיח זרימת דם ללא הפרעה.
  • 【איכות גבוהה והבטחה】: Sihoo מעדיפה הן את איכות המוצר והן לשירות הלקוחות. Doro S100 לא רק כולל עיצוב אסתטי וארגונומי פרימיום, אלא גם משתמש בחומרים באיכות גבוהה יותר ומתגאה בצוות שירות יעיל יותר לאחר המכירה. אישורי BIFMA ו-SGS מבטיחים שנים רבות של הנאה מהנוחות הארגונומית של הכיסא.
מוזמנים לשתף!
 כסא ארגונומי ואורטופדי פרימיום SIHOO Doro S100 המטורף בחצי מחיר!
 כסא ארגונומי ואורטופדי פרימיום SIHOO Doro S100 המטורף בחצי מחיר!
390.19$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages