הדיל נגמרזרוע תלייה לטלוויזיה תנועה מלאה בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
12.7$ לרכישה
45UNQF7G
✅ אספו קופון ירוק בדף המוצר והזינו קוד קופון ✂️

ברגים ודיבלים לא צפויים להגיע במארז. צריך לרכוש בנפרד בארץ. משלוח חינם בעגלה של 49$ ומעלה (יש להוסיף מוצרים זכאים ב-23.5$).

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
20.4.2024 20:11

דיל עקיצה סופר שווה! זרוע לטלוויזיה עד 60 אינטש תנועה מלאה המומלצת של אמזון בפחות מחצי מחיר! מתאימה למסכים בגודל 26-60 אינטש ומסוגלת לשאת משקל של עד כ-35 ק״ג במחיר בדיחה של 12.7$ ומשלוח חינם בהוספת מוצרים זכאים ב-23.5$. כמעט 10 אלף פידבקים מדהימים בדף המוצר.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • מוצק ואמין: כולל מבנה חזק עם זרועות מפרקות עבות ב-33% מהרכבות אחרות, תושבת קיר לטלוויזיה זו יכולה לתמוך בעד 35 ק”ג. פלדה עמידה במיוחד, לוחית פנים עמידה וברגי אבטחה מספקים תחושת ביטחון נוספת.
  • זווית צפייה מושלמת: תושבת הטלוויזיה בתנועה מלאה יכולה להטות +5°/-15° כדי להפחית סנוור ומסתובב +/-90° כדי לכוון את המסך לכיוון המיקום שלכם לחוויה נוחה יותר. דרג את הטלוויזיה +/-4° לאחר ההתקנה כדי לכוונן את מיקום הטלוויזיה.
  • תאימות רחבה: תושבת הקיר לטלוויזיה של Pipishell מתאימה לרוב הטלוויזיות 66-152 ס”מ עם דפוסי VESA 75×75 מ”מ עד 400×400 מ”מ. תואם להרכבת עץ, בטון ולבנים לקיר. אין להתקין את התושבת על קיר גבס בלבד.
  • עיצוב חוסך מקום: מתלה קיר זה יכול להאריך 43.7 ס”מ לצפייה ונסוג חזרה ל-6.9 ס”מ למראה בעל פרופיל נמוך. העיצוב בעל הרבעה אחת אידיאלי להתקנה בחללים כגון פינה או אזור שבו רק עגיל אחד זמין.
  • התקנה מהירה ופשוטה: תושבת הקיר לטלוויזיה בתנועה מלאה כוללת חומרת הרכבה והוראות מפורטות להתקנה מהירה. עיצוב ההידוק היחיד מקל על ההרכבה מאשר דגמי זרוע כפולה הדורשים שני חתיכים.
מוזמנים לשתף!
זרוע תלייה לטלוויזיה תנועה מלאה בחצי מחיר!
זרוע תלייה לטלוויזיה תנועה מלאה בחצי מחיר!
12.7$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages