מנורת שולחן CJJFACA LED 24W עם צוואר גמיש, מהדק ו25 מצבי תאורה בדיל טירוף!

אמאזון - Amazon
24.99$ לרכישה
50DM1FH7

משלוח חינם!📦

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.4.2024 19:34

מנורת לד לעבודה עם שלל אפשרויות כוונן החל מבהירות, טמפ’ ואפילו מוט אור מתכוונן ל2 זויות בו זמנית לעבודה נוחה עם 2 מסכים והכל במחיר פסיכי של 24.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי מאמזון בהזנת הקופון 50DM1FH7
יותר זול מאליאקספרס!

שימו לב על פי תמונות המשתמשים המתח תואם ונדרש רק מתאם חשמל פשוט:
Could have been perfect!

תיאור המוכר:

  • 【25 מצבי עמעום ופונקציית זיכרון】: מנורת השולחן המובילה כוללת 5 מצבי בהירות (20% -100%) ו -5 טמפרטורות צבע (3200K-6500K). תאורת השולחן יכולה לממש בקלות 25 שילובי תאורה שונים כדי לענות על צרכי סביבת התאורה השונים שלך. למנורות השולחן שלנו למשרד יש פונקציית זיכרון, שתשמור על המצב והבהירות הקודמים כאשר הוא מואר שוב.
  • 【מנורת שולחן בהירה במיוחד 24W】: ניתן להרחיב את מוט האור של מנורת שולחן רחבה במיוחד זו עד 31.5 אינץ’ כדי להאיר לחלוטין את כל שולחן העבודה שלך, ולספק תאורה מספקת ונוחה. מנורות השולחן למשרד ביתי מתאימות במיוחד לעבודה מרובת צגים, משרד ביתי, שולחנות גדולים, שולחן אדריכל, שרטוט, תפירה ועוד.
  • 【צוואר אווז גמיש וחוסך מקום】: מנורת השולחן עם צוואר האווז מאמצת צוואר אווז גמיש של 360 מעלות ועיצוב זרוע נדנדה של 180 מעלות, מה שמקל עליכם להתאים את הגובה והזווית של מנורת הלימוד, ומספקת לכם את טווח התאורה המתאים ביותר. מהדק המתכת החזק יכול בקלות להצמיד את האור המשרדי לקצה השולחן ולתמוך בעובי המרבי של קצה השולחן עד 6.36 ס”מ, ולפנות יותר מקום בשולחן העבודה.
  • 【טיפול בעיניים וחיסכון באנרגיה】: מנורת השולחן המשרדית יכולה לייצר אור רך, בהיר ואחיד, ללא הבהוב, ללא בוהק, ללא סכנת אור כחול, שיכולה להקל על עייפות העיניים הנגרמת כתוצאה מעבודה וקריאה ממושכת, ולהגן על העיניים שלנו. מנורת שולחן עבודה זו תהיה שותפה מושלמת לעבודה, לקריאה, ללימוד ולציור שלך. בהשוואה למנורות ליבון מסורתיות, מנורה חסכונית באנרגיה לשולחן העבודה צורכת 80% פחות חשמל ונמשכת עד 50,000 שעות.
  • 【מה תקבלו】: 1* מנורת שולחן עם מהדק, 1* מתאם מתח 24W, 1* מדריך למשתמש. אינך צריך לקנות מתאם בנפרד. מנורת השולחן קלה מאוד להתקנה. אם יש לך שאלות לגבי המהדק על מנורת השולחן, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו נספק שירות לקוחות מקצועי 24/7 ואחריות ללא דאגות למשך 12 חודשים.
מוזמנים לשתף!
מנורת שולחן CJJFACA LED 24W עם צוואר גמיש, מהדק ו25 מצבי תאורה בדיל טירוף!
מנורת שולחן CJJFACA LED 24W עם צוואר גמיש, מהדק ו25 מצבי תאורה בדיל טירוף!
24.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages