כפכפי Phantoms לגברים של Reef

אמאזון - Amazon
החל מ30.7$ לרכישה

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
29.4.2024 10:03

מחירי כפכפי Reef כבר מזמן הפכו ללא הגיוניים פה בישראל.. אז קחו דגם מעלף וסופר משתלם של ריף במחיר אמזון! דגם Phantoms במחיר של החל מ30.7$ כולל משלוח חינם ברכישה ב49$ ומעלה ממוצרים זכאים!
כמה צבעים לבחירה, בחרו את המידה שלכם ובדקו איזה צבע במחיר שווה ושילוח חינמי!

תיאור המוכר:

  • הסנדל היחיד שאתם צריכים: כאשר סנדלי חוף ונוחות אולטימטיבית מתאחדים, אתם מקבלים את הפנטום! הכפכפים האלה הפכו להיות מרכיב עיקרי לא רק לקיץ, אלא גם לחיי החוף באופן כללי עם נוחות מובנית ואתלטיות כדי לעמוד בכל הרפתקה.
  • ידידותיים למים + עמידים: כפכפי Phantom ידידותיים למים עם חלק עליון מעור נובוק סינתטי, כך שתוכלו לעבור מכיסאות נוח לגלים בצורה חלקה. קדימה, בדקו גלוש, טבלו את הבהונות שלכם באגם או שרדו קרב התזה אינטנסיבי ללא דאגות.
  • ללא תקופת פריצה: עמוסים בנוחות ובתמיכה של תמיכת הקשת האנטומית של Reef, סנדלי Phantom ישמרו על נוחות כפות הרגליים שלכם לא משנה לאן הן ייקחו אתכם.
  • אחיזה מדהימה: בנוי סביב שלוש שכבות של חומר חדשני: משטח קצף רך במיוחד עם קווי מתאר לנוחות מיידית, סוליה אמצעית בצפיפות בינונית לתמיכה לאורך זמן, וסוליה חיצונית מגומי בצפיפות גבוהה לאחיזה.
  • חוף חופשי: REEF מעודדת אנשים ברחבי העולם לאמץ את רוח החוף תוך כדי חיים על פי חוק אחד פשוט: חוף חופשי. המוצרים שלנו נועדו לגרום לך להרגיש בנוח בכל סביבה, בין אם אתה בחוף או לא.
מוזמנים לשתף!
כפכפי Phantoms לגברים של Reef
כפכפי Phantoms לגברים של Reef
החל מ30.7$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages