אוזניות גיימינג חוטיות SteelSeries Arctis Nova 3 במחיר טירוף!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
30.4.2024 9:07

אוזניות הגיימינג של סטילסירייס הכוללות סאונד מדהים, חיבור USB-C והתאמה לשלל פלטפורמות, תאורת RGB, בקרות מובנות ועוד.. במחיר טירוף של 49.9$ כולל משלוח חינם במקום קרוב ל400 ש”ח בארץ!
כל הקודם זוכה!

תיאור המוכר:

  • אודיו אדירים — מערכת אקוסטית Nova מעוצבת בהתאמה אישית כוללת אודיו ברמה הטובה ביותר למשחקים עם דרייברים באיכות גבוהה. התאימו אישית באופן מלא את חוויית הצליל האידיאלית שלכם עם EQ פרמטרי ראשון במשחקים ברמה מקצועית. שימושים ספציפיים למוצר: גיימינג
  • שמע מרחבי 360 מעלות – צליל היקפי מקיף מעביר אתכם לעולם הגיימינג, ומאפשר לכם לשמוע כל צעד, טעינה מחדש או אות קול קריטיים כדי לתת לכם יתרון. *תואם באופן מלא לאודיו תלת-ממדי Tempest עבור PS5 / Microsoft Spatial Sound.
  • מתכוונן להתאמה מושלמת – מערכת ComfortMAX כוללת כיסויי אוזניים מסתובבים עם כוונון גובה עם כריות קצף זיכרון AirWeave ורצועה נמתחת. הצורה קלת המשקל של האוזניות שומרת על הנוחות שלכם לא משנה כמה זמן אתם משחקים.
  • מיקרופון מבטל רעשים המופעל על ידי AI – המיקרופון ClearCast Gen 2 משתיק רעשי רקע כדי לתת לכם תקשורת צלולה כבדולח, מגובה באלגוריתמי AI החזקים של Sonar Software. משכו את המיקרופון במלואו לתוך האוזנייה למראה חלק יותר.
  • תאורת RGB דינמית — סנוור עם 16.8 מיליון אפשרויות צבע דינמיות הניתנות להתאמה אישית המגיבות לאירועים במשחק ומסנכרנות עם מכשירים אחרים. הציגו לראווה את הסגנון הייחודי שלכם במחשב האישי ובקונסולה.
  • תמיכה בפלטפורמות מרובות – התחבר בקלות לפלטפורמות תואמות עם חיבור USB-C, כגון מחשב, פלייסטיישן או מתג. עובד נהדר גם עם מכשירים ניידים.
מוזמנים לשתף!
אוזניות גיימינג חוטיות SteelSeries Arctis Nova 3 במחיר טירוף!
אוזניות גיימינג חוטיות SteelSeries Arctis Nova 3 במחיר טירוף!
49.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages