הלהיט חוזר! מיטת חוץ מוגבהת לכלבים כולל חופה במחיר טירוף!

אמאזון - Amazon
32.49$ לרכישה
50USO86I

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
15.5.2024 8:30

וואו קבלו איזה סופר דיל מפנק לחבר הכי טוב שלכם! מיטת חוץ מפנקת לכלבים XL כולל חופה במחיר טירוף! צבע אפור בלבד משתתף ככל הנראה בטעות במשלוח חינם. הזינו את הקופון 50USO86I שחותך את המחיר ב-40% וסה״כ 32.49$ כולל משלוח חינמי לגמרי ישירות מאמזון ללא צורך בהוספת מוצרים.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【מעמד ועמיד】מיטת כלבים גדולה במיוחד באורך 122 ס”מ, רוחב 99 ס”מ, גובה 111 ס”מ (עם חופה). משקל מקסימלי מומלץ לחיות מחמד 150 ק”ג. מיטת הכלב המוגבהת תומכת וחזקה מספיק כדי לעמוד בכפות הרגליים המגרדות של הכלב.
  • 【בד נושם】 בד אוקספורד 1680D באיכות גבוהה ומסגרת פלדה מבטיחים שימוש לטווח ארוך. מיטת כלבים עמידה במים ורשת אוורירית, רשת נושמת מאפשרת זרימת אוויר כדי לשמור על תחושת קרירות ונוחות של חיות המחמד גם בקיץ.
  • 【חופה נשלפת】 חופת הצללה מספקת מקום קריר לנוח בימים חמים ועוזרת לחיית המחמד שלכם להרגיש בטוחה ונוחה. ניתן גם להסיר את החופה לשימוש בתוך הבית.
  • 【הרכבה קלה】אין צורך בכלים נוספים. לאחר ההוראות, כל ההרכבה מסתיימת ביד. לוקח לכם רק כמה דקות ומביא לחבר הקטן שלכם מיטה נוחה חדשה. (הערה: עדיף לא להרים את החלק העליון של חופת הכלב כדי להזיז או לשאת את מיטת הכלב).
  • 【עיצוב נייד】כאשר אתם הולכים לקמפינג או לפעילות חיצונית אחרת, אתם יכולים לפרק בקלות את מיטת הכלב ולשאת אותה בתיק חינם. עריסת המחמד קלת המשקל והניידת קלה לנשיאה וקלה להרכבה עם חברים.
מוזמנים לשתף!
הלהיט חוזר! מיטת חוץ מוגבהת לכלבים כולל חופה במחיר טירוף!
הלהיט חוזר! מיטת חוץ מוגבהת לכלבים כולל חופה במחיר טירוף!
32.49$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages