הדיל נגמרחבילה של 6 נרות ציטרונלה ענקיים 295 מ”ל לאחד דוחי יתושים במחיר קופון מדהים!

אמאזון - Amazon
16.99$ לרכישה
50BHRQGA
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.5.2024 12:56

לא להאמין שאני קניתי אותם “במבצע” רק לפני כמה ימים ב8 דולר יותר! קבלו את הדיל טירוף הזה! 6 נרות ציטרונלה ענקיים דוחי יתושים שישרדו עד 350 שעות סה”כ, במחיר קופון אדיר של 16.99$ בלבד בהזנת הקופון 50BHRQGA
משלוח חינם בתוספת מוצרים ב16$ ומעלה!

תיאור המוכר:

  • ✅【חבילה של 6 נרות ציטרונלה】: סט נרות ציטרונלה ארומתרפיה מכיל 6 מוצרים עם אותו ניחוח. האריזה הפנימית והחיצונית היא יופי סופר קיצי. מארז של 6 יחידות מתנה יכול לשמש לנדודי שינה, יוגה, הפגת מתחים ורחצה. מושלם עבור מתנות סט נרות ביתיים, סט זה מציע מגוון של ניחוחות מענגים, המאפשר לכם ליצור את האווירה המושלמת לכל מצב רוח או אירוע.
  • ✅【מרענן ומרגיע】: עשוי משמן ציטרונלה טבעי מעודן במיוחד המספק ניחוח טהור הוא מריח כמו דשא, אך אין לו ריח חזק. הניחוח הנעים והרענן ירגיע את מצב הרוח שלכם ויאפשר לכם ליהנות מלילה ללא לחץ, מושלם להנחה בחוץ בשקיעה כדי להגן עליכם.
  • ✅【נרות סויה טבעיים】: נרות ריחניים אלה עשויים מ-92% פולי סויה טבעיים טהורים. השעווה עשויה מ-8% תמצית שמן אתרי צמחי טבעי. נקודת ההיתוך של שעוות צמחים טבעית ושעוות סויה היא רק 30 מעלות. בהשוואה לשעוות פרפין עם נקודת התכה גבוהה ועלות נמוכה, אין צורך לדאוג להישרף. פתיל הנר הוא כותנה נטולת עופרת, אינו מכיל כימיקלים מזיקים ונשרף ללא עשן שחור, מה שהופך אותו לבחירה ידידותית לסביבה.
  • ✅【ניחוח לאורך זמן】: ערכת מתנה לנר ציטרונלה יש ניחוח קלאסי. גודלו של הנר הריחני הביתי הוא 8 * 8 ס”מ, ארוז יפה וקל לנשיאה. 6 נרות, 295 מ”ל כל אחד וישרדו כ-350 שעות יחד. מספיק כדי להגן על אתר המחנאות/הגינה שלכם למשך לילות רבים. השותף הטוב ביותר בחוץ לטיולים/ארוחות ערב אלפרסקו בגינה/פיקניקים/מרפסות/חצרות אחוריות/נסיעות.
  • ✅【המתנה האידיאלית הטובה ביותר】: נר ציטרונלה זה יכול להיות ממוקם בכל מקום לקישוט, בין אם הוא בחוץ או בתוך הבית, הוא בן הזוג הטוב ביותר לקיץ. יש לו דוגמאות מעוצבות בקפידה על המראה, אשר יכולים להוסיף מגע של תחכום לכל חלל. כל נר פח משדר אלגנטיות וניתן למקם אותו בבית, בחדר השינה, בחדר האמבטיה, בשולחן המשרד, בגינה, בבריכה, בפטיו, בפארק או במחנאות כדי ליהנות מימי הקיץ הנפלאים האלה. מתנה נהדרת להביע את הכרת התודה שלכם למשפחה, חברים, עמיתים ואהובים.
מוזמנים לשתף!
חבילה של 6 נרות ציטרונלה ענקיים 295 מ”ל לאחד דוחי יתושים במחיר קופון מדהים!
חבילה של 6 נרות ציטרונלה ענקיים 295 מ”ל לאחד דוחי יתושים במחיר קופון מדהים!
16.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages