הדיל נגמרארגונית כלי עבודה ומברגות KAFAHOM בריסוק מחיר!

אמאזון - Amazon
24.99$ לרכישה
50AMJKUA

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.5.2024 20:07

קבלו איזה ריסוק מחיר משוגע בקופון ענק ומשלוח חינמי לגמרי ישירות מאמזון! 24.99$ בלבד ברכישה מהלינק(קופון אוטו’) או בהזנת הקופון 50AMJKUA

ארגונית כלי עבודה ומברגות המומלצת של אמזון מבית KAFAHOM ברוחב 42 ס״מ היכולה לשאת משקל של עד כ-80 ק״ג בהתקנה קלה ופשוטה ועוד.

תיאור המוכר:

  • 100% ברזל
  • מאפייני איכות: ארגונית הכלים החשמליים של KAFAHOM מציגה אומנות יוצאת דופן בבחירת החומרים, המבטיחה עמידות ואריכות ימים. העיצוב המבני החזק שלו מספק תמיכה ויציבות בשפע, מה שהופך אותו לפיתרון אחסון אידיאלי עבור כלי עבודה כבדים ומספר חלקי ציוד. מאפיינים אלה משתלבים כדי להפוך את מתלה הכלים הזה לתוספת יוצאת דופן לכל סביבת עבודה.
  • גודל קומפקטי: תוך התחשבות במוצקות וביציבות, מחזיק כלי חשמל זה המותקן על הקיר מבית KAFAHOM מיוצר גם עבור אותם קירות שאין להם מספיק מקום למתלה כלים. רוחב 40 ס”מ יכול להידחק באופן אידיאלי לקיר חנות מרווח של המוסכים, הסדנאות או האולפנים שלך כתוספת מעשית. 4 יחידות מתלה האחסון לכלי עבודה חשמליים יהוו עוזרים מצוינים לשימור השחקנים המובילים שלכם בעולם המלאכה!
  • גמישות גבוהה: בין אם בבעלותך כמה חיות כבדות הארדקור או כלים שימושיים קלים, ניתן לכוונן את הלוח האמצעי של תושבת הקיר של מחזיק המקדחה ב -6 גבהים (או מנותקים) כדי לפנות מספיק מקום לכלי היעד שלך. צינור הפלדה המעובה השטוח (להחזקת כלי החשמל) עשוי פלדה מגולגלת קרה (SPCC) למשך שנים של שימוש במשימות כבדות שונות.
  • תכונת בונוס: עיצוב החלל לא נעצר שם. הצדדים הם גם משהו שלא פספסנו. מדפי קיר המוסך מגיעים עם מגש צד נוסף המחובר ללוח הצד שיכול להכיל מקסימום 30 מקדחים, 7 צבת ו -7 מברגים. ישנם 4 ווים ארוכים ו-8 ווים מעוקלים שיכולים גם לעזור לכם בעבודות תלייה. אזהרת סכנה לילדים: הרחק אותו מקטנטנים.
מוזמנים לשתף!
ארגונית כלי עבודה ומברגות KAFAHOM בריסוק מחיר!
ארגונית כלי עבודה ומברגות KAFAHOM בריסוק מחיר!
24.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages