הדיל נגמר8 גופי תאורה סולארים לחומה/קיר או גדר הגינה במחיר בדיחה ושילוח חינמי!

אמאזון - Amazon
19.99$ לרכישה
OME7MPV8
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.5.2024 20:56

חיפשתם פתרון מושלם לתאורה היקפית חיצונית? נצלו את השמש הישראלית ואת כפל הקופונים המטורף! רק 19.99$ ל8 גופים כולל משלוח חינם בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון OME7MPV8

תיאור המוכר:

【תאורה מוארת ורב-תכליתית】 האיר את המרחב החיצוני שלך עם האורות הסולאריים הללו לפתרון תאורה מבריק ורב-תכליתי. עם 6 נורות LED עוצמתיות המפיצות בהירות מרשימה של 35LM. עיצוב התאורה כלפי מטה מבטיח תאורה עדינה וללא סנוור ללא אי נוחות, ומעניק אווירה נעימה ומרגיעה. תהנה מחללים מוארים וצור אווירה קסומה למפגשים בחוץ.
【אפשרויות תאורה שלוש צבעוניות】 התאם אישית את האווירה של החלל החיצוני שלך עם שלוש אפשרויות התאורה הצבעוניות – לבן, חם ולבן חם. בחר את התאורה המתאימה למצב הרוח שלך ומשלימה את העיצוב החיצוני שלך, חוץ מזה, תאורה מורחבת מובטחת עם הסוללה בעלת הקיבולת הגדולה, מספקת תאורה לאורך זמן, צור באופן עקבי אווירה נעימה ומזמינה להרפיה או לאירוח של אורחים.
【עיצוב עמיד למים וללא סנוור】 אורות הגן הסולאריים בנויים עם עיצוב חזק ועמיד למים IP65, המבטיח את העמידות שלהם בכל תנאי מזג אוויר. גשם, שלג או חשיפה לאלמנטים לא ימנעו מנורות המרפסת הללו לספק תאורה אמינה. תיהנו מהביצועים הבלתי מעורערים שלהם ומהעמידות המתמשכת, ומבטיחים שהאזור החיצוני שלכם יישאר מואר להפליא ללא קשר למזג האוויר.
【התקנה ומיקום קלים】 התקנת האורות הסולאריים הללו לחוץ היא משב רוח. כל שעליך לעשות הוא להרכיב את אורות החוץ הסולאריים על גדרות, עמודים, קירות או כל משטח חיצוני רצוי באמצעות החומרה הכלולה. העיצוב הקומפקטי והרב-תכליתי שלהם מאפשר מיקום גמיש, ומבטיח שתוכל להדגיש אזורים ספציפיים או להאיר חללים חיצוניים שלמים ללא מאמץ.
【ידידותי לסביבה ואמינות】 מנורות חוץ אלו לחצר הן לא רק תוספת מסוגננת לעיצוב החיצוני שלך אלא גם תורמות לסביבה ירוקה ובת קיימא יותר. עם פעולתם המונעת באמצעות אנרגיה סולארית, האורות הסולאריים של הגדר מפחיתים את פליטת הפחמן ומצמצמים את צריכת האנרגיה. בנוסף, אתה יכול להיות שקט נפשי בידיעה שאורות המדרגות הסולאריות הללו מגיעות עם תמיכה אמינה לאחר המכירה, מה שמבטיח את שביעות הרצון שלך ומספקים סיוע במידת הצורך.

מוזמנים לשתף!
8 גופי תאורה סולארים לחומה/קיר או גדר הגינה במחיר בדיחה ושילוח חינמי!
8 גופי תאורה סולארים לחומה/קיר או גדר הגינה במחיר בדיחה ושילוח חינמי!
19.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages