הדיל נגמרמנדולינה לחיתוך פריסה וקיצוץ ירקות MASTERTOP מפלדת אל חלד במחיר נדיר!

אמאזון - Amazon
14.99$ לרכישה
504ZG78V

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
9.6.2024 19:53

מחפשים את המולטי-טול של קוצצי המטבח? קחו את המנדולינה מפלדת אל חלד(לא הפלסטיקים הזולים שמתפרקים אחרי שימוש אחד) במחיר הזייה של 14.99$ כולל משלוח חינמי לגמרי בהזנת הקופון 504ZG78V

  • פורס מנדולינה מתכוונן: עיצבנו שלושה סוגים של להבי חיתוך עובי – 3 מ”מ, 6 מ”מ ו -9 מ”מ; שתי הגדרות ג’וליאן – 4.5 מ”מ ו -9 מ”מ. עם להב מתכוונן מובנה מסתובב, אם יש צורך להתאים עובי או לשנות אפשרויות חיתוך, פשוט כוונן את הכפתור, אין צורך לגעת בלהב.
  • יעיל ורב-תכליתי: פורס הירקות יכול לחתוך ירקות בקלות וביעילות לפרוסות או לרצועות, לחסוך זמן. מושלם עבור תפוחי אדמה, מלפפונים, עגבניות, קישואים, כרוב, גזר, תפוחים, בצל כל סוג של פירות או ירקות.
  • עמיד ובטוח: חותך הירקות עשוי נירוסטה באיכות גבוהה עם קצה חד ומרקם קשה. סוחר להגן על הידיים מפני פגום. הידית והרגליים נגד החלקה יכולות לשפר את היציבות במהלך השימוש ולהפחית את הסיכון לפציעה באצבע. אנא לבשו את הכפפות העמידות בעת השימוש בהן.
  • חסוך מקום: הלהבים מובנים ואינם דורשים מקום נוסף לאחסון. ידית התמיכה והרגליים נגד החלקה מתקפלות, מה שהופך אותה לנוחה לשימוש וקלה לקיפול ולאחסון. ניתן לקפל את החותך לצורה שטוחה לאחסון קל במגירה.
  • קל לניקוי: לחץ על הכפתור שליד חותך הירקות ופנה אל “OUT” כדי להסיר את התוף בקלות. משוך את הלהב בצד בקלות, ולאחר מכן לשטוף ישירות את חותך הירקות עם מים. המברשת המשלימה יכולה גם לנקות את שאריות המזון שנותרו על החותך.
מנדולינה לחיתוך פריסה וקיצוץ ירקות MASTERTOP מפלדת אל חלד במחיר נדיר!
מנדולינה לחיתוך פריסה וקיצוץ ירקות MASTERTOP מפלדת אל חלד במחיר נדיר!
14.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages