אוזניות אלחוטיות Blitzwolf BW-ANC3 – המוזלות המומלצות!

Banggood - בננגוד
33.9$ לרכישה
BGb04149
בטלו ביטוחים ושלמו בפייפל. בחרו סוג משלוח Israel direct mail

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
1.3.2022 22:32

טוב, חברים, בשלב הזה כבר עברו אצלי מעל 30 זוגות של אוזניות אלחוטיות, אבל עד כה אף אחת לא התקרבה להחליף את הנוכחיות האהובות עליי, ה Oneplus Buds והן נהדרות בעיניי למי שאוהב אוזניות סטייל האירפודס הישנות ללא סיליקון באוזן (לרכישת ה Buds, לחצו כאן).
אממה, הרבה מאוד אנשים מחפשים אוזניות אלחוטיות עם סיליקון שנכנס לאוזן. למה?כי בד״כ הסאונד עדיף דרמטית והן גם עדיפות משמעותית לפעילות ספורטיבית. הבעיה שרוב המוזלות בתחום לא נוחות עבורי, שלא לדבר על הקושי למצוא אוזניות עם מיקרופון נורמלי. אבל הנה סוף סוף הגיעו אוזניות ששוות את המאמץ!

רק 33.9$ (כ-118 ש״ח) כולל משלוח מהיר חינם עם קוד קופון BGb04149

קצת על המפרט:

  • לאוזניות ANC – ביטול רעשים אקטיבי המפחית עד 38dB מרעשי הרקע.
  • טעינה מהירה דרך מחבר Type-C נוח
  • מארז שמרגיש בנוי היטב ואיכותי עם סוללה גדולה 600MAH
  • איכות שיחה ברמה גבוהה בזכות 6 מיקרופונים שעושים עבודה מעולה בסינון רעשים.
  • 3 מצבים – השתקת רעשים (ANC), מצב רגיל ומצב Ambient לשמיעת הסובב אותנו.

אז איך התרשמנו? כמו תמיד, צריך להתחיל מהבסיס – נוחות, איכות שמע, איכות מיקרופון.
אם אוזניות לא עוברות 3 מבחנים בסיסיים אלה אז אין טעם להמשיך כי בימינו המבחר פשוט מטורף (אלא אם אתם הולכים על משהו פשוט וזול כמו ה Airdots 2. ירדו כבר ל-10 דולר שזה הזיה אבל פחות מתאים לשיחות. לרכישה לחצו כאן)
אני שמח לבשר שה BW-ANC3 לגמרי מספקות את הסחורה! איכות שמע טובה מאוד למחיר, נוחות מטורפת לאוזניות עם סיליקון (עם עיצוב ששואב השראה רבה מה שAirpods Pro) ומיקרופון שעושה את העבודה, גם בסביבה רועשת (דוגמת שמע בהמשך).

  • סאונד: סאונד נהדר למחיר ועשיר בבאס (לעתים קצת יותר מדי), הפרדת הצלילים טובה יחסית והעוצמה מעולה.
  • איכות שיחה: הסיבה העיקרית שבגללה אתם קוראים את הסקירה הזאת. 6 מיקרופונים נותנים פה יופי של איכות שיחה כולל סינון רעשים מעולה בסביבה רועשת. איכות השיחה הטובה ביותר מכל האוזניות שניסיתי עד 50 דולר! דוגמא לאיכות המיקרופון:
  • עיצוב ואיכות בניה: עוד חוזקה שהפתיעה אותי. האוזניות מעוצבות נהדר וכאמור שואבות השראה רבה מה Airpods Pro של אפל, גם הנרתיק מרגיש איכותי עם מרקם סופר נעים למגע. כאמור, האוזניות יושבות מאוד נוח באוזן, הישג מרשים במיוחד כאשר 90 אחוז מהאוזניות עם סיליקון לא נוחות עבורי.
  • משקל: קלות משקל. נהדר!
  • שליטת הטאצ: אינטואיטיבי עם מחוות טאץ שעובדות בסדר גמור, גם אם יש פה ושם פספוסים. יש פה מגוון מחוות שהופכות את השימוש למאוד נוח. תוכלו להתרשם ממגוון המחוות בגלריית התמונות המופיעה מטה.
  • זמן סוללה וטעינה: שמע של כ-5-6 שעות בהאזנה בודדת שזה ממוצע ועוד כ-5 הטענות עם הקייס שזה נהדר. אין תלונות. עוד יתרון חשוב שהרבה פעמים לא מדברים עליו – לאוזניות זולות לעתים יש נטייה לטחון את הסוללה גם כשהן במארז. פה זה לא קורה בכלל וזה נפלא.
  • פיצ׳רים נוספים: עמידות להתזות מים בתקן IPX4 מה שהופך אותן לנהדרות לספורט וכמובן סינון רעשים אקטיבי (ANC) ומצב Ambient לשמע טוב יותר של הסובבים אותנו תוך כדי האזנה. האם זה באמת עובד באוזניות במחירים האלה? לא ממש.
    ופה?לא וכן. מחד, מצב ה ANC לא מספיק משמעותי ולא הרגשתי שהוא משתיק דרמטית את הסביבה. מאידך, כן מפתיע לטובה מצב ה Ambient שאכן מכניס הרבה רעש מבחוץ בעזרת אותם מיקרופונים נהדרים ומאפשר לכם להמשיך לדבר עם הסביבה בזמן ההאזנה. מאוד מרשים באוזניות במחיר הזה.

לסיכום, בטח כבר הבנתם. אחרי שניסיתי עשרות זוגות בחודשים האחרונים, סוף סוף יש לי פייבוריטיות חדשות!!התמורה למחיר פה היא פשוט מטורפת, על אחת כמה וכמה עם המחיר ההזוי שיש עכשיו בסייל. נוחות מאוד, השמע טוב למחיר ו-6 המיקרופונים פשוט עובדים כאשר שמעו אותנו חד וברור, גם בסביבה רועשת! פיצ׳רים חשובים שמאוד נהנינו מהם – סוללה מפלצתית שתאפשר לכם לנהל שיחות בנחת מבלי חשש תמידי שהסוללה תיגמר ו ANC לא רע בכלל שיעזור לכם להתמקד בשיחה ולסנן רעשים הסובבים אתכם.

מוזמנים לשתף!
אוזניות אלחוטיות Blitzwolf BW-ANC3 – המוזלות המומלצות!
אוזניות אלחוטיות Blitzwolf BW-ANC3 – המוזלות המומלצות!
33.9$
1 Comment
  1. עכשיו יצאו הsoundcore life p3 של Anker,
    מעניין לראות השוואה ביניהם, הן דומותל life a2 nc אבל עיצוב שונה מעט.

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages