רמקול אלחוטי מומלץ מבית SOWO במחיר הזיה!

אמאזון - Amazon

אספו קופון ירוק בדף המוצר. משלוח חינם ללא צורך בהוספת מוצרים!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
2.3.2022 10:38

כבר תקופה שהרמקול הזה מקבל פידבקים טובים, אבל לקבל אותו במחיר כזה זה כבר פשוט לא הגיוני!

רמקול בלוטוס 35W עם סאבוופר מבית SOWO במחיר נהדר של 36.4$ ומשלוח חינם ללא צורך בהוספת מוצרים!

באס עוצמתי, סאונד עשיר, זמן סוללה ארוך, עמידות למים ואפילו אפשרות לחבר שני רמקולים אחד לשני לקבלת עוצמה משוגעת 70W! והמחיר, אוי המחיר!! תחטפו מהר לפני שייגמר!

תיאור מדף המוצר:

  • [בס אינטנסיבי עם SUBWOOFER מובנה]: מבוסס על טכנולוגיית DSP מתקדמת, בס וופר 25W + טוויטר 10W, 35W המדהים מספק לך את חווית ההאזנה הטובה ביותר. שתי דיאפרגמות כוח כפולות יכולות לשפר את העיוות ההרמוני הכולל של הסאבוופר בפחות מ-0.5%. וטכנולוגיית BASSBOOM שעוצבה על ידי SOWO משפרת את הבס ב-32% על הבסיס המקורי, משפרת את ההנאה השמיעתית החזקה יותר.
  • [גוון עשיר ואורות RGB צבעוניים]: רמקול אלחוטי Surgeboom 3 מצויד במנהלי שמע סטריאו 35 וואט ושני רדיאטורים פסיביים רחבים, שמבינים באופן מושלם איכות צליל ופלט עוצמת קול רם. בלוטות’ 5.0 מבטיח התאמה מיידית. הרדיאטור גם טעון עם נורות LED מגניבות עם תצוגת בהירות כפולה של 256 רמות. (ניתן לכבות את האורות בהתאם לצרכים שלך)
  • [24 שעות זמן משחק, משחק וטען בכל מקום ובכל מקום]: סוללה מובנית לרכב סופר חשמלית 7.4V 5000mah שיכולה להגיע עד 24 שעות (טעונה במלואה, זמן המשחק משתנה בהתאם לרמת הווליום ותכולת השמע). טעינה מהירה חוזרת למלאה תוך כשלוש שעות. רמקול הבלוטות’ הנייד שלנו מגיע עם יציאת USB כדי להטעין בקלות את כל המכשירים הניידים שלכם. גורם למוזיקה להחזיק מעמד – רק דמיינו את כמות הכיף שיהיה לכם בפיקניק או על הסירה שלכם – בתשלום יחיד!
  • [רמקול בלוטות’ חיצוני IPX7]: Surgeboom 3 משתמש בתהליך הזרקת מכונה כולו, והשכבה החיצונית היא בד נוח. הגוף העיקרי של עיצוב צינורי עם משטח תלת ממדי נועד להבטיח קשיחות להשלים את האופנה. כל המכונה היא IP67 עמיד למים ואבק. אתה יכול בקלות לקחת את הרמקול הנייד לכל מקום. אתה יכול לקחת אותו לשירותים, חוף או בחוץ. מתאים לטלפונים חכמים, מחשבים, מחשבים ניידים, צפייה בסרטונים ומשחקים במשחקים.
  • [רמקול אלחוטי סטריאו לאירוע גדול יותר]: פונקציית TWS יכולה לסנכרן שני רמקולי Bluetooth של Surgeboom 3. זוג שני רמקולים של Surgeboom 3 ביחד כדי לקבל צליל מדהים עוצמתי של 70W ובאס כפול, מושלם עבור קולנוע ביתי, מסיבות, קמפינג.

מוזמנים לשתף!
רמקול אלחוטי מומלץ מבית SOWO במחיר הזיה!
רמקול אלחוטי מומלץ מבית SOWO במחיר הזיה!
36.49$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages