מנורת שולחן לד, הכוללת בסיס עם טעינה אלחוטית מבית Fovendi במחיר מדהים!

אמאזון - Amazon
11.6$ לרכישה
5IHAP5KG

סמנו קופון ירוק בדף המוצר והזינו את הקופון

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
28.4.2022 21:39

מנורת שולחן לד, מתקפלת לאחסון והצבה נוחים.. הכוללת בסיס עם טעינה אלחוטית, יציאת טעינה USB לשלל מכשירים מבית Fovendi במחיר מדהים!

מנורת שולחן אחת תעלה לכם 11.6$, כ39 ש”ח בסימון קופון ירוק והזנת הקופון ASWRBAI4 – משלוח חינם בתוספת פריטים בסך של 20$ ומעלה.
2 מנורות יעלו לכם 28.99$, כ97 ש”ח בלבד בסימון קופון ירוק והזנת הקופון ASWRBAI4 – במשלוח חינם לגמרי!
משלוח חינם בתוספת מוצרים ב6$ או יותר בלבד!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה על ידי לחיצה פה או תחטפו דיל משוגע מדף הקופונים שלנו על ידי לחיצה פה

תיאור המוכר:
  • 【טעינה אלחוטית ועיצוב בקרת מגע】מנורת שולחן LED זו עם טעינה אלחוטית יכולה להטעין במהירות טלפונים חכמים תואמים עם פונקציית טעינה אלחוטית. בנוסף, יש יציאת טעינה USB נוספת בצד מנורת השולחן מאפשרת לכם לטעון את שני המכשירים בו זמנית. שני המטענים פועלים כאשר המנורה דולקת וכאשר היא כבויה, מנורת שולחן מעוצבת עם בקרת מגע, הפעלה והגיבה עם פקדי מגע פשוטים; הגדירו את רמת הבהירות רק על ידי החלקה קלה של המגע.
  • 【מצבי תאורה מרובים ורמות תאורה】לחצו לחיצה ארוכה כדי להתאים את הבהירות, מנורת שולחן עם בהירות מתכווננת ו3 טמפרטורת צבע לסביבות שונות. בקרת מגע רגישה, לחצו על מקש המתג כדי להחליף את מנורת השולחן ולהתאים את האור בצבעים שונים, לחיצה ארוכה פלוס או מינוס כדי להתאים את הבהירות, הצרכים של תרחישים שונים, אידיאלי לקריאה, עבודה, לימודים, ציור, סריגה, מנוחה וכו’
  • 【מנורת שולחן LED ידידותית לעין】מנורת השולחן עם 52 חרוזי ספקטרום מלא זורחים אור רך, ללא הבהוב, ללא צלל, מה שמונעת עייפות עיניים הנגרמת על ידי אור מהבהב ובוהק חזק ביעילות, מנורת שולחן רכה ובהירה יכולה להגן על העיניים שלכם, מנורת שולחן אידאלית לקריאה, לימוד במשך זמן רב. זוהי בחירה אידיאלית למתנה לילדים, חברים והורים.
  • 【התאמות מרובות זוויות】מנורת שולחן LED Fovendi שלנו עם זרוע מתכווננת 135 מעלות ובסיס ציר מסתובב 90 מעלות לתאורה גמישה יותר. כך שתוכלו להתאים את הגובה בנוחות ותוכלו להאיר אור היכן שאתם צריכים, העיצוב המתקפל מאפשר לכם לקחת אותה בקלות ולחסוך יותר מקום.

מוזמנים לשתף!
מנורת שולחן לד, הכוללת בסיס עם טעינה אלחוטית מבית Fovendi במחיר מדהים!
מנורת שולחן לד, הכוללת בסיס עם טעינה אלחוטית מבית Fovendi במחיר מדהים!
11.6$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages