מאוורר נייד נטען USB לצוואר המומלץ של אמזון במחיר מתנה!

אמאזון - Amazon
10$ לרכישה
60VSJ3CK

תקף רק לדגם עם סוללה 5000MAH. משלוח חינם ברכישה ב-49$ ומעלה. הוסיפו מוצרים ב-19$ בלבד לקבלת משלוח חינם. תקף ליחידה אחת בלבד. מוצרי השלמה שווים בכתבה 👇🏻

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
29.4.2022 9:38

תשמעו יש מלא מלא של אנשים שלא הולכים לצאת מהבית בקיץ הקרוב בלי המוצר הבא! והוא גם במחיר מתנה אז בכלל אשששששש!

מאוורר נייד נטען USB עם סוללה מובנית גדולה 5000 מילי אמפר, זוג מאווררים מובנים עם 6 מהירויות, מתכווננים 360 מעלות, זמן סוללה ארוך של עד 26 שעות וכל זה מבלי שתצטרכו להתעסק איתו בכלל! לוחצים ושוכחים!

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה על ידי לחיצה פה או תחטפו דיל משוגע מדף הקופונים שלנו על ידי לחיצה פה

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • קיבולת סוללה גדולה במיוחד— עם קיבולת גדולה של סוללת ליתיום 5000mah מובנית, המאוורר הלביש הזה יכול לעבוד ממש עד 26 שעות מדאיג ולקרר אותך במשך יום אחד ישר. תואם למחשבים, מחשבים ניידים, מטענים ניידים או מכשירים אחרים עם יציאות USB, מאוורר צוואר נטען המופעל על ידי סוללה יכול להאריך עוד יותר את שעות העבודה שלו.
  • עיצוב ללא ידיים — מרגיש חם בזמן ריצה, רכיבה על אופניים, טיפוס ועבודה? אין יד שלישית להחזיק מאוורר נייד רגיל? למה לא לקרר את עצמך עם מאוורר הצוואר הלביש שלנו? מאוורר קל משקל גמיש ומתכוונן זה, אתה יכול ללבוש אותו סביב הצוואר שלך ולעשות מה שאתה רוצה וללכת לאן שאתה רוצה בימים חמים. תגיד שלום לזיעה ולקיץ הלוהט.
  • 6 מהירויות מתכווננות— מאוורר צוואר נייד ללא ידיים זה כולל 6 רמות מהירות מדהימות, מתאים לתרחישים שונים, עבודה, קניות, בישול, פעילות גופנית ואפילו ריצה. עם מאוורר רצועת צוואר זה, אתה יכול בקלות להתמודד עם הגלים החמים עם זרימת האוויר העצמתית שלו.
  • שני ראשים וסיבוב של 360 מעלות — אחד לשלם שני אוהדים הודות לעיצוב שני ראשים של המאוורר הנייד הזה. שניים חזקים יותר מאחד, אז זה אותו הדבר עם המאוורר. ראש כפול, כוח רוח כפול. בנוסף לפונקציית הסיבוב של 360 מעלות, מאוורר צוואר האווז הגמיש מאפשר לך לעשות שימוש טוב בזרימת האוויר על ידי כוונון חופשי של כיוון הרוח שלו.
  • מראה מסוגנן ושימוש רחב— מעוצב כמו אוזניות, מאוורר צוואר תלוי זה לא גורם לך להיראות מוזר כשאתה לובש אותו, אידיאלי לקירור אישי במשרד, או פעילויות בחוץ, כגון קמפינג, טיולים, טיפוס וספורט וכו’.
מוזמנים לשתף!
מאוורר נייד נטען USB לצוואר המומלץ של אמזון במחיר מתנה!
מאוורר נייד נטען USB לצוואר המומלץ של אמזון במחיר מתנה!
10$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages