מכונת תספורת לכלבים DOG CARE במחיר רצפה ומשלוח חינם!

אמאזון - Amazon
19.9$ לרכישה
VUSZ88NS

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.6.2022 16:54

רק 19.99$, כ68 ש”ח בלבד ומשלוח חינם ללא צורך ברכישות נוספות! סמנו קופון ירוק והזינו את הקופון VUSZ88NS

תיאור המוכר:

  • 2 מצבים ידידותיים למשתמש – מצבי הטורבו והשקט של מספרי הטיפוח לכלבים DOG CARE עונים על כל צורכי הטיפוח הביתי שלך. מצב טורבו מושלם לשיער עבה של חיות מחמד, אפילו את המעילים העבים ביותר ניתן לטפח בצורה חלקה ומהירה מבלי למשוך את השיער; מצב שקט, אידיאלי עבור חיות מחמד רגישות יותר, פועל עם רעש ורעידות נמוכים במיוחד, שומר על תהליך החיתוך שקט, עדין, מרגיע וקריר.
  • אורך שיער מתכוונן – תעצב את התינוק הפרוותי שלך איך שתרצה! אתה יכול לכוונן עדין את אורכי החיתוך עם מתג הטייפר מ-0.04 אינץ’ ל-0.07″. קוצץ הכלבים מגיע גם עם 2 מסרקים מובילים שניים באחד (1/8″, 1/4″, 3/8″ ו-1 /2″). כל כך קל לשימוש ומושלם לכל סוגי השיער.
  • סוללה נטענת ועמידה לאורך זמן – הסוללה בעלת הקיבולת הגבוהה מספקת זמן ריצה ידידותי למתחילים של 180 דקות ויכולה לטפח 6 כלבים ברציפות בטעינה אחת. עיצוב גוזם הכלבים האלחוטי מאפשר גמישות רבה יותר כך שתוכלו ליהנות מטיפוח “ללא חוטים”. בניגוד לקוצץ חוטי אחרים עם שימוש מוגבל או קוצץ אלחוטי עם חיי סוללה קצרים, הוא אידיאלי עבור משקי בית מרובי חיות מחמד לטפח חיות מחמד שונות ברצף.
  • הגנה על להבי קרמיקה – האם חיית המחמד שלך נאבקת בכל פעם במהלך הטיפוח? ייתכן שחיית המחמד שלך סבלה מהחום הקיצוני ומשיכת שיער לא נעימה בגלל להבי קוצץ מעוצבים בצורה גרועה. להבי קוצץ חיות מחמד של DOG CARE מיוצרים בעבודת יד מעולה של קרמיקה משובחת ופלדת אל חלד מובחרת. הם נשארים קרירים יותר למשך זמן רב יותר והם חדים מספיק לקצץ ללא תקלות. הלהבים ניתנים גם להסרה לניקוי והחלפה קלים.
  • עיצוב רעש נמוך במיוחד ורטט נמוך – גוזם הכלבים DOG CARE פועל ברעש נמוך במיוחד ובמינימום רעידות, ומשיג את האיזון המושלם בין חיתוך עוצמתי לפעולה שקטה במיוחד: לא משנה כמה חיות המחמד שלך ביישנות ורגישות, הן לעולם לא יפחדו ממנה טיפוח. קוצץ הכלבים DOG CARE מופעל על ידי מנוע כבד המאפשר טיפוח חלק ומהיר גם של המעילים המחוכים העבים ביותר ללא משיכה.
מוזמנים לשתף!
מכונת תספורת לכלבים DOG CARE במחיר רצפה ומשלוח חינם!
מכונת תספורת לכלבים DOG CARE במחיר רצפה ומשלוח חינם!
19.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages