הדיל נגמרצינור גינה גמיש מתרחב 30 מטר עם ראש התזה, אקדח קצף ומחברי פליז במחיר טירוף!

אמאזון - Amazon
✂️סמנו קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.10.2022 18:43

ואווו איזה דיל מטורף! צינור גינה מתרחב 30 מטר בשילוב ראש התזה שווה וגם – אקדח קצף! במחיר כסאח ומשלוח חינמי לגמרי ישירות מאמזון!

רק 25.5$, כ89 ש”ח בלבד בסימון הקופון הירוק, כולל משלוח חינמי לגמרי ללא שום תוספת רכישות!

  • 【הרחבה ולחץ מים】ניתן להרחיב את הצינור עד פי 3 מאורך הצינור המקורי שלו כאשר לחץ המים מופעל, כדי להבטיח את לחץ המים הביתי של 4-12 בר, ככל שלחץ המים גדול יותר, כך התרחבותו גדולה יותר, כאשר לחץ המים כבוי, הוא יתקצר וההרחבה של הצינור.
  • 【10 חרירי פונקציות ומתקן סבון מובנה】לאקדח הקצף יש 10 סוגים של זרבוביות, בורר ריסוס קליק סיבובי עם הגדרות שונות (סומק, זרימה, שטוח, מרכז, סילון, מקלחת, ריסוס וחרוט), ניתן לרסס 10 סוגי מים למטרות שונות, הזרבובית לצינור הגינה יכולה לענות על הצרכים השונים שלך; השילוב המושלם של בקבוק כביסה ומתקן סבון, כך שלא תצטרכו עוד כדי להכין נפרד דלי של מים פתאומיים בכביסה.
  • 【חומר עמיד בפני שחיקה ועיצוב עמיד בפני דליפה】צינור המים בעל הביצועים הגבוהים מוגן עם ליבת לטקס עמידה 3 שכבות ובד פוליאסטר 3750D עמיד בפני שחיקה למניעת פרימה ודליפת מים. אין צורך לדאוג לגבי שפשופים, קרעים, סדקים, מחברי פליז עמידים בפני קורוזיה 0.6 ס”מ והגנה על צינור רב שכבתי עם התוכנה המתיחה בעלת הביצועים הגבוהים שלנו אשר פותרת דליפות מחבר פלסטיק ובעיות שאינן עמידות.
  • 【סצינה ישימה】זרבובית ריסוס בלחץ גבוה 10 כיוונים עם בקבוק סבון 99.2 גרם / 100 סמ”ק אקדח קצף שלג על ידי התאמת המתג הסיבובי של הקצף, הוא מתאים מאוד לשטיפת מכוניות, אופניים, אופנוע וכו’, דרך זרבוביות שונות, מתאים לגינה, חיות מחמד, ניקוי, בריכת שחייה.

מוזמנים לשתף!
צינור גינה גמיש מתרחב 30 מטר עם ראש התזה, אקדח קצף ומחברי פליז במחיר טירוף!
צינור גינה גמיש מתרחב 30 מטר עם ראש התזה, אקדח קצף ומחברי פליז במחיר טירוף!
24.5$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages