סטנד לטלפונים וטאבלטים VICSEED במחיר מחטף!!

אמאזון - Amazon
19.9$ לרכישה
6373AT7I
משלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים בהזנת קוד קופון!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.1.2023 19:45

פותחים את השבוע עם דיל אש עם קופון קטלני של אמזון ומשלוח חינמי לגמרי עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים! סטנד שווה עם בסיס יציב במיוחד לטאבלטים ב-19.99$ ומשלוח חינמי לגמרי עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים!

בסיס יציב במיוחד ממתכת במשקל חצי קילו, גובה מתכוונן, מתאים למגוון רחב של טלפונים וטאבלטים מ-4.7 עד 13 אינטש, ראש מסתובב 360 מעלות כך שתוכלו לכוון אותו בדיוק כפי שמתאים לכם!

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • [כיצד להבטיח יציבות]: לאחר ניתוח עשרות אלפי דיווחים על יציבות, החלטנו לנטוש את בסיס בלוק הברזל המקורי וידית הפלסטיק ולהחליף אותו בבסיס מתכת יציב יותר של 0.53 ק”ג וידית מתכת מושחלת. במקביל, הוספנו לאחרונה ראש כדור מתכת מובנה. כל העדכונים והשדרוגים הם רק כדי להבטיח שכאשר הצרכנים משתמשים במחזיק האייפד, הטאבלט והטלפון הנייד לא ינערו, ייפלו או יתקנו בזווית לא יציבה.
  • [קל לשימוש] איך אדם אחד יכול לשים טאבלט עם מסך גדול על המעמד? VICSEED פותר את הבעיה הזו עבורכם, עיצוב חיבור הציוד הרשום כפטנט, כאשר אתם מושכים צד אחד של זרוע המלחציים, הצד השני ימשיך לסנכרן ולמשוך באופן אוטומטי. כל שעליכם לעשות הוא למשוך צד אחד של זרוע המלחציים, ומאחר ששני הקצוות מוארכים בו זמנית, אתם יכולים לשים את הטאבלט ללא כל מאמץ נוסף, אפילו על ידי אדם אחד.
  • [הקפיץ שומר על המתח]: הטאבלט שלכם נמצא על המעמד במשך זמן רב. כאשר אתם מסירים אותו, ייתכנו שני מצבים: A-לא ניתן לשחזר את מעמד מחזיק האייפד, והקפיץ איבד את גמישותו. B-“מחזיק הטאבלט VICSEED עדיין חי. קפיצים מעובים ישמרו על מתח רציף.
  • [הגנה כפולה]: לזרועות התפס של מחזיק ה- ipad VICSEED לשולחן העבודה יש רוחב מוגבר של 18 מ”מ, והפאנל וזרועות התפס מכוסים בריפוד סיליקון. אין צורך להסיר את כיסוי האייפד כדי להניח אותו על המעמד, ורפידות הסיליקון הרכות לא יפגעו באצבעות שלכם כאשר אתם מותחים את זרועות התפסן.
  • [VICSEED מספק זווית צפייה נוחה]: בין אם זה פגישה, לימוד או צפייה בסרט, זווית צפייה מתאימה יכולה לא רק לשפר את הנוחות, אלא גם להגן על עמוד השדרה הצווארי היטב. בחרו מתוך מעמד ה-ipad של VICSEED שניתן לכוונן בחופשיות לגובה (33.8 ס”מ – 50 ס”מ), מסתובב 360 מעלות אופקית ומסתובב 80 מעלות אנכית.
  • [תאימות רחבה]: אל תדאגו שמעמד הטאבלט הזה לשולחן העבודה אינו מתאים, הוא תואם לכל המכשירים האלקטרוניים בגודל 4.7 אינץ’ – 12.9 אינץ’. מכיל אייפד (כל הדגמים)/ גלקסי Tab/ Fire HD/ Lenovo Tab/ Switch/ iphone (6-13 pro max)/ Samsung/ Motorola/ TCL/ OnePlus וכו’.
  • [קבלו חיי שירות ארוכים יותר]: מוט התמיכה של מחזיק מעמד הטאבלט עשוי מסגסוגת אלומיניום-טיטניום, ופאנל מעמד ה-ipad mini נבחר ממחשב (פלסטיק הנדסי תרמופלסטי). חומרים באיכות גבוהה הופכים את העמידות של מעמד ה- ipad למשופרת מאוד ו-VICSEED מספק אחריות מוצר איכותית.
מוזמנים לשתף!
סטנד לטלפונים וטאבלטים VICSEED במחיר מחטף!!
סטנד לטלפונים וטאבלטים VICSEED במחיר מחטף!!
19.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages