מכנסיים מבודדים עם בטנת פליז Lavenicole בחצי מחיר!

אמאזון - Amazon
19.99$ לרכישה
QP5QFOCB
משלוח חינם בהוספת מוצרים ב-9$ בלבד!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.1.2023 20:19

תתכוננו למבול של דילים משוגעים מאמזון! מכנסיים מבודדים אלסטים עמידים למים עם בטנת פליז Lavenicole בחצי מחיר ומשלוח חינמי עד הבית בהוספת מוצרים ב-9$ בלבד! מתאימים לטיולים, סקי וכו׳. מגוון צבעים ומידות והרוב משתתף בשילוח חינם!

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • חמים ועמידים במים – מכנסי סקי שלג מבודדים לגברים עשויים מבד סופטשל עם בטנת פליז אנטי סטטית, שומרים על הרגליים שלכם תמיד חמות ויבשות במזג אוויר קר.
  • עמיד ונוח – ציפוי עמיד בפני בלאי, מכנסיים עמידים במים עם בטנת פליז אלה נושמים היטב ומציעים טווח טוב של עש, לעולם לא תרגישו לחות או מגושם.
  • רצועת מותן אלסטית בצדדים – מכנסי חורף יומיומיים קלים ללבישה והסרה ללא צביטה או החלקה. עיצוב הברכיים מאפשר חופש תנועה בלתי מוגבל.
  • שלושה כיסים עם רוכסן – מכנסי שלג לגברים מצוידים בשני כיסים צדדיים עם רוכסן וכיס אחורי אחד עם רוכסן קל לרוכסן ומונע מילוי שלג, מה שיכול לשמור על הטלפון, המפתח, הארנק, הציוד הטקטי או אביזרים אחרים בבטחה בזמן תנועה.
  • אירוע – מכנסיים מבודדים לגברים נהדרים ללבוש יומיומי בחורף או לספורט בחוץ כמו סקי, סנובורד, אופנוע שלג, טיולים רגליים או רכיבה על אופניים. כביסה וייבוש קלים במכונה. אנא בדקו את מדריך המידות עבור המבנה הספציפי שלכם.
מוזמנים לשתף!
מכנסיים מבודדים עם בטנת פליז Lavenicole בחצי מחיר!
מכנסיים מבודדים עם בטנת פליז Lavenicole בחצי מחיר!
19.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages